הכירו; להקת בובות הרוק 'בובס מייסעס'

הכירו את "בובה מייסעס", להקת בובות הרוק היהודי החדשה, המורכבת מארבעה חברים מוכשרים שהחליטו לשוב אל הבמה, הפעם בצורה מקורית, כשהם לבושים כבובות מעוצבות במיוחד. בימים אלה יצא לאור הדיסק החדש של הלהקה, המשלב שירים מקוריים לצד שירים מוכרים בעיבודים חדשים. צפו בקליפ הרשמי של להקת הרוק

יאיר טוקר | כיכר השבת |
חברי להקת 'בובה מייסעס' (צילום: לירן שמש)

הכירו את "בובה מייסעס", להקת בובות הרוק היהודי החדשה, המורכבת מארבעה חברים מוכשרים שהופיעו במשך השנים מעל לכל במה אפשרית.

למרות המוסיקה הטובה והקהל המפרגן, הארבעה הרגישו תמיד שמשהו חסר, ולאחר מסע ארוך גילו את האור, החליטו להתקרב ולהחזיר את הבובות בתשובה.

כיום, חברי ה"בובה מייסעס" מסעירים את עולם הרוק בכלל ואת עולם הרוק היהודי בפרט, ברוח יהודית ייחודית להם עם הרבה מוסיקה איכותית ומצוינת.

הסערה החלה כאשר דלף לרשת סרטון מההופעה של חברי הלהקה, עשרות אלפי צפיות והצעות רבות להופעות, הובילו להחלטה לאמץ את ההופעה עם הבובות, ובמשך חודשים ארוכים עוצבו הבובות שהותאמו לחברי הלהקה.

בימים אלה יצא לאור הדיסק החדש של הלהקה, המשלב שירים מקוריים לצד שירים מוכרים בעיבודים חדשים.

חברי הלהקה הם ג'וש פרידמן - סולן ומייסד הלהקה; סיימון (שמעון) שרעבי - גיטרה; ינקי בורד - קלידים; אלי כץ - מתופף. הלהקה הופקה ע"י "שייבה הפקות" - נתי שיש ושי ברק.

לקראת צאת האלבום, יוצא לאור גם הקלפי הרשמי של הלהקה לשיר "בכל לטובה". צילום: אייל ציון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר