כל הפרטים

שולחים הודעות בוואטסאפ? אלו השינויים שיבואו בקרוב

אפליקציית המסרים ממשיכה להשתדרג ואם גם אתם מחוברים כל היום לקבוצות ומנהלים את מרבית השיחות שלהם באמצעות הוואטסאפ - כדי שתתעדכנו בכל השינויים הצפויים בקרוב (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

מפתחי אפליקציית וואטסאפ השייכת לחברת מטא, ממשיכים לשדרג את שירות המסרים המיידיים ואם גם אתם משתמשים פעילים ביישומון הפופולארי, כדי שתתעדכנו בשינויים הקרובים.

בבלוג WABetaInfo שעוקב אחרי השינויים הצפויים בגירסאות הבטא של האפליקציה, מפרסמים מספר שדרוגים שיתרחשו בקרוב בוואטסאפ.

שולחים הודעה חד פעמית? האבטחה תתוגבר

מכירים את זה שאתם שולחים הודעה כתובה, תמונה או סרטון, עם אופציה לצפייה חד פעמית בלבד של השולח, אבל הוא ממהר ברוב חכמתו לצלם מסך?

לפי השדרוג הקרוב, וואטסאפ תגביר את האבטחה על הפרטיות שלכם ותמנע מהמקבל לצלם מסך של הודעה שהוגדרה ככזו שנמחקת אחרי צפייה חד פעמית.

יצוין עם זאת כי לא ברור מתי השדרוג, שמוכר מזמן למשתמשים באפליקציית טלגרם המתחרה, תופץ לציבור. יודגש עוד כי ניתן לצלם הודעות פרטיות על ידי צילום המסך עם מכשיר אחר או באמצעות מצלמה.

מחוברים? לא כולם צריכים לדעת

עדכון חשוב נוסף שיתרחש בקרוב בוואטסאפ - האפשרות לחסום את היכולת של החברים שלך לראות מתי אתה מחובר למכשיר ויכול לראות את ההודעות ששלחו לך.

עד כה, וואטסאפ איפשרה לחסום את הוי הכול ואת הכיתוב 'נראה לאחרונה', שסייע למי שלא מעוניין להגיב מיידית לכל הודעה שהוא מקבל, להשאיר לעצמו מרחב הכחשה כי לא ראה עדיין את ההודעה.

עם זאת, מי שעקב אחריך ובדק מתי אתה מתחבר לוואטסאפ, יכול היה לראות שאתה מחובר. כעת, גם זה ייפסק למגינת ליבם של הטרחנים והלחוצים.

מחפשים הודעה? סננו תאריך

אם עד כה, כל חיפוש הודעה הייתה מסובכת יחסית, כעת, אם אתם זוכרים את התאריך בו שלחו לכם את ההודעה המבוקשת, תוכלו להגיע אליה בקלות יותר באמצעות סינון התאריך המבוקש. ברצינות, איך לא חשבו על זה קודם?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר