הרשת תיסגר?

מרבית עובדי טוויטר התפטרו; זה מה שצייץ אילון מאסק

המיליארדר דרש מעובדי הרשת החברתית שרכש לעבוד "שעות ארוכות בעצימות גבוהה או לעזוב את החברה" - ורובם התפטרו • מאסק צייץ תמונה של מצבה עם הלוגו של טוויטר (חדשות)

(צילום: מסך, מתוך הטוויטר של אילון מאסק)

אחרי שהציב בפני העובדים אולטימטום "תעבדו שעות ארוכות בעצימות גבוהה או שתעזבו", מאות מעובדי חברת טוויטר שנרכשה על ידי אילון מאסק בחרו להתפטר.

על פי הערכות, מדובר ב-75% ממצבת העובדים. מאסק, כדרכו, הגיב בציוץ של תמונת מצבה עם הלוגו של טוויטר, אך כעבור מספר דקות מחק את הציוץ.

טוויטר הודיעה לעובדים כי היא סוגרת את משרדיה ברחבי העולם עד יום שני, ותמנע מאותם עוזבים את הגישה אליהם. צוות האבטחה אף החל לגרש מהמשרד עובדים שכבר הודיעו שיעזבו.

העובדים החליטו למחות על צעדי המיליארד, ובין השאר הוקרנו אמירות בגנותו במטה החברה. בין השאר כתבו שמאסק הוא "אוליגרך מופקר", "בן אדם בינוני", "גזען קטנוני", "מגלומן", ועוד.

לדברי מאסק, האנשים הטובים ביותר נשארים, כך שהוא לא "סופר מודאג" מהדיווחים לפיהם טוויטר עשויה להיסגר. "טוויטר היא כמו קוד-פתוח לחדשות", כתב הבעלים החדש בבוקר. "בדיוק הגענו לשיא חדש בשימוש בטוויטר. איך יוצרים הון קטן ברשת חברתית? מתחילים עם הון גדול".

עם זאת, עובדים ברשת החברתית מדווחים כי מאסק נפגש עם כמה עובדים מובילים בטוויטר בניסיון לשכנע אותם להישאר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר