לאחר 3 שנות ציפייה:

אל על תפעיל טיסות ישירות לדבלין אירלנד, החל מחודש ניסן הקרוב

החברה הכריזה על פתיחת הקו החדש בתערוכת WTM, תערוכת התיירות הגדולה באירופה שנפתחה הבוקר (יום ג') בלונדון • טיסת הבכורה צפויה להמריא ב ד' ניסן (תיירות)

עןד יעד בטיסה ישירה • מטוס אל על (צילום: יחצ)

אל על משיקה את קו הטיסות הישירות לדבלין, אירלנד. המכירה תתחיל בשבועות הקרובים. הטיסה הראשונה צפויה לצאת מנתב"ג בד' ניסן (26/3/23). אל על מתכננת להפעיל 3 טיסות בשבוע מתל-אביב לדבלין, אשר יתנו מענה לתיירים, לאנשי היי-טק ועסקים, וכמובן תיירים המגיעים לישראל.

אל על תפעיל שלוש טיסות בשבוע לדבלין, בימי ראשון, שלישי וחמישי, הטיסות יבוצעו באמצעות מטוס 737 הכולל שתי מחלקות שירות - תיירים, ועסקים. במסגרת ההשקה תציע אל על מחירים מיוחדים החל מ-$399. חברי מועדון הנוסע המתמיד יכולים ליהנות מהטבה נוספת בתשלום ב-CASH&POINTS. לפרטים ניתן לפנות לאתר אל על או לסוכני הנסיעות.

לדברי דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על: "אנו נרגשים להשיק סוף סוף את היעד החדש אשר יאפשר לישראלים להגיע באופן ישיר לבירת אירלנד. בדבלין חיה קהילה ישראלית גדולה, בעיקר אנשי היי-טק אשר עובדים בחברות טק בינלאומיות שביססו בדבלין את משרדיהן כמענה לאירופה והמזרח-התיכון. כעת יינתן להם ולמשפחותיהם מענה של טיסות ישירות לדבלין. אל על שמחה להתרחב ולחדש את רשת הנתיבים והיעדים שלה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר