תמונה ראשית: פלאש 90
תאריך:  י"ב באב תשפ 2020-08-02
אורך: 02:26
גם אתם חשים שההחלטות האחרונות של משרד הבריאות והמל"ל, כחלק מהזהירות מהקורונה, מפלות לרעה את הציבור החרדי? ההצעה של ישי כהן: תגובה מעשית • צפו בטור הדעה
דוא"ל שלך: דוא"ל של החבר:
הערות:
 הוסף תגובה+
הוסף תגובה+
שימ/י לב! תגובתך תאושר אוטומטית ולא תעבור סינון של העורך. אנא קרא/י את התגובה שוב לפני השליחה! במידה ותגובה זו תימחק בגלל ביטויים לא הולמים והכפשות, תחסמ/י אוטומטית ע"י המערכת ולא תוכל/י יותר להגיב במנגנון זה.
106
78
חזק ביותר
לפני 29 ימים
כל מילה פנינה

אפשר לבטל את כל עניין הפרויקטור הזה

חוץ מלהמשיך להסית לא עושה כלום

ממש גלות

וע''ז נאמר ''מהרסיך ומחריביך ממך יצאו''
חזק ביותר | לפני 29 ימים
▾ דווח על תגובה זו  0 
77
יקובוביץ
07/08/2020
סוף סוף טור לענין. חזק
יקובוביץ | 07/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
76
אלחנן
07/08/2020
צודק בכל מילה!

חוץ מהמשפט "הציבור החרדי".

הבתי כנסת לא רק של הציבור החרדי

אפשר להחליף את המילה ל"שומרי הדת"

יישר כח ישי
אלחנן | 07/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
75
אחד העם
05/08/2020
אתה קשקשן, תסתכל על הערים האדומות חרדיות או ערביות. זה במקרה? החרדים לא שומרים ולא נשמרים, הכל סיסמאות.

חמירא סכנתא מאיסורא, אל תביע את דעתך בנושאים שהם דיני נפשות. תמשיך בעבודתך העיתונאית הבינונית ותשב בשקט.
אחד העם | 05/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
74
איפה דרעי...
04/08/2020
העיקר תבואו לפני הבחירות שלא נצביע סמוטריץ
איפה דרעי וגפני | 04/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
73
אט
03/08/2020
הרבי שליט"א לא מאמין בקורונה...
אט | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
72
לוני
03/08/2020
שיהיה לכם בהצלחה עם עצת אחיתופל הזו.

רק משחקים לידי החילוניים.
לוני | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
71
משה
03/08/2020
כשעבריין מגיע לבית המשפט וטוען שלא רק הוא אשם אלא גם האחר הדבר לא מתקבל.

גם כשנראה שישנה הגבלת יתר על הציבור החרדי יש להכיר בעובדה ששיעור החרדים בין החולים הוא גבוה ורק זאת הסיבה העיקרית להגבלה .אני הייתי ממליץ שאנשים מעל גיל 60 לא יכנסו כלל לבית הכנסת אלא עדיף שיתפללו בביתם או שיתפללו במנין מצומצם מחוץ לבית הכנסת.
משה | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
70
הרב פינט...
03/08/2020
שהמנכ"ל הזה הוא אדם פגום
הרב פינט כבראמר | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
69
חרדי אמיתי
03/08/2020
הדרך להתמודד עם מגיפה זה לא מסיכה וכל הקשקוש הזה של המדענים הכופרים

יש סגולות

ורבנים ולימוד תורה ששמר עלינו אלפי שנים.

וה' שומר עלינו כמו שרואים בחוש

עו תפילה עוד מצווה ועוד דיבוק חברים ולשמוכ לגדולי הדור

וכל אחד יעשה כמצוות רבותיו
חרדי אמיתי | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
68
תהילה
03/08/2020
כול מילה!!!!!!!!!!!11
תהילה | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
67
צודק!! כל...
03/08/2020
תבינו שההרס של הקרונה זה ההרס הרוחני. נהיה כבר פסיקה של "רבנים" להלשין על מפרים, כולם לחוצים, אין דיבוק חברים אין אחוות רעים אחד חושד בשני, ת"תים סגורים על מה????? למען השם, ההרס הרוחני כבד מנשוא כבד מאוד!! ואין פוצה פה
צודק!! כל הכבוד | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
66
דמוקרטיה
03/08/2020
החרדים יכולים להפגין שחרית מנחה וערבית והכל יהיה בסדר.
דמוקרטיה | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  +1 
65
המלך 2
03/08/2020
לימוד תורה ותפילות יכולים לגמור את הרשעים האלה אבל הפגנות לא מה לא ברור פה .מתי הציבור החרדי המטומטם יבין שעובדים עליו בעינים הולכים אחרי ביבי כאילו הוא משיח או מלך
המלך 2 | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  +1 
64
יהודה
03/08/2020
באמת?!, הפגנות של עשרה אנשים בתוך בית הכנסת? זה ממש עלול להפיל את הממשלה!
יהודה | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  +1 
63
שמירת החיים
רויטל שחר
03/08/2020
למה למצוא פילוג במקום שאיננו רלוונטי, המדובר בחיי אדם, מי יכול להבין הוראה פשוטה שכזו אם לא הציבור החרדי. ריבון העולמים מנסים להגן על ציבור המתפללים ממוות ומחלה מה לא ברור. מהי תחושת הקיפוח הנוראה הזו, די כואב הלב שמתעסקים בדברי הבל במקום לשמוח שיש באפשרותינו למנוע מוות ולהציל חיים.

גם אם המסעדות פתוחות והמלונות פתוחים, את מי זה מענים מי שעיניו בראשו מבין שעדיף להמנע ממסעדות ומלונות ומי שלא מבין שבורא עולם יעזור לו ולכולנו.
רויטל שחר, IL | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  +1 
62
צביקי
03/08/2020
יופי ככה אנחנו אהבים אתך
צביקי | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  +1 
61
צחי
02/08/2020
אם ה' לא יבנה בית שוא שקד שומר. את הקרנה הביא עלינו הקב"ה לא ביבי ולא גרוטו. והדרך להינצל זה הרחקה ומסכה אז מה כל הקישקוש

העסקנים והעיתונאים חושבים כל אחד רק על הבית הכנסת שלו , איפה המבט של כלל ישראל
צחי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  -1 
60
שלמה
02/08/2020
סוף סוף טור לענין
שלמה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
59
שמחה החתיך
02/08/2020
אל תגידו כלום. לא להקשיב למה שאומרים כאן (בתגובות)

ברגע שגדולי הדור יגידו לצאת נגדם. רק אז יצאו.

שבוע טוב.
שמחה החתיך | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יהודה
03/08/2020
אנו ללא מנהיגים! מי הם גדולי הדור? יש הרבה ת"ח צדיקים וויראי שמים אבל אנו ללא רועה, לאף אחד מהם אין יכלת להנהיג!
יהודה | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
58
א
02/08/2020
יש לי ראיון אני יהפך לשוטר ואהפך לאדם שפטור ממסכה אפילו שאני כונס אחרים שהשוטרים המושחתים יהפחו לחרדים ואז נראה מה הם יגידו
א | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
57
צהילה
02/08/2020
לאתר כיכר השבת!! הסרטונים באתר שלכם לא עובדים יש לכם תקלה כל סירטון כתוב עליו תוכן זה אינו זמין כרגע בבקשה לטיפולכם.....
צהילה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
56
חסיד
02/08/2020
ספרדים תפסיקו להיות תמימים אצלנו החסידים לא עושים מרד ולא כלום אנחנו פשוט מגיעים בהמונינו להתפלל בבתי הכנסת ולא שאלים את הציונים שחוץ מכסף לא מעניין אותם שום דבר,גם לא חיי אדם . תלמדו מאתנו
חסיד | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
55
נקודה למחשבה
02/08/2020
אפשר להחליף את המילה "חרדים" ל"בעלזא" ואז הכל יהיה מובן מצד התקשורת החרדי.

דבר אחד שקשה לי להבין, למה זה איכפת כשיש הסתה נגד החרדים ולא איכפת לאף אחד כשמסיתים נגד הבלזאים?

הלוא גם החילונים חושבים שהחרדים לא מקפידים על ההגבלות וגם החרדים חושבים שבבעלזא לא מקפידים על ההנחיות.

++++מה דעלך שנא לחברך לא תעבד++++
נקודה למחשבה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
עצניק
02/08/2020
בעלזער

תתגאה בזה שרודפים אותך בתקשורת ה"חרדית" אצל הקב"ה זה ציון לשבח.

אל תתלונן תתגאה בזה
עצניק | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
54
ישי כהן
02/08/2020
היהודים אשמים.סליחה,החרדים.סליחה,הבעלזאים..
ישי כהן | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מנחם
03/08/2020
ביקרתי הערב בבית המדרש הגדול של בעלזא במשך מס' שעות של מנחה ומעריב הסתובבו שם מאות - ואני לא מגזים - מאות מתפללים ולומדים שאינם חסידי בעלזא בעיקר ליטאים מהאזור וגם עמך ירושלמים והרבה שנוררים (עושים שם הרבה כסף במנחה מעריב) אף אחד לא הלך עם מסיכה לא בתפילה ולא בלימוד בכל המבנה הענק הזה לא מצאתי ולו מסיכה אחת אז תפסיקו לצעוק בעלזא אף אחד לא מכריח להוריד את המסיכה מהפנים במשך השעות היו שם אלפי אנשים מי שמכיר את המקום עם עשרות עשרות מנייני תפילה
מנחם  | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
53
משה
02/08/2020
ישי אתה עובד ויש לך כסף יש ארבה אנשים שאין להם מה לאכל בושה וחרפה.
משה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
52
Mike
02/08/2020
תמיד חשבתי שאנו החרדים פיקחים וטובים יותר,אם אדם זקוק לעזרה מזלו שחרדי הוא. אך נראה לי שהקורונה שיבשה את מוחם של חרדים רבים ולא רק מהציבור . כל הזמן מביטים מה החילונים עושים וגרוע יותר מה המוסלמים...במקום לקיים את מה שהקב`ה מצווה.``ונשמרתם לנפשותכם`` מגיע מהקב`ה עצמו לא מרב או אדמור,אין לאף אחד את היכולת או כוח לשנות זאת ולהיות חרדי. אז אנו מכוח התורה צריכים תרחלשמור יותר מכולם מרצוננו ולא מעניין מה משרד הבריאות אומר.תשימו את המסכה גם על האף ותהדקו חזק כאשר יוצאים לרשות הרבים ולרחוץ אותה עם סבון כל יום.חיידקים יכולים להיות עליה .99 אחוזים מהרופאים שמטפלים בחולי קורונה לא נידבקו הודות למסכה אז כן היא מגנה. אנא תרחמו על היתומים הבאים האם אתם יכולים להסתכל להם בעיניים.
Mike | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
51
יאיר
02/08/2020
אני חושב שצריך לבוא בעשרות ובמאות לבתי הכנסת וכשיבואו שוטרים פשוט להתחיל להפגין
יאיר | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
א
02/08/2020
עצניק אמיתי אהההההההההההההההההההההה חכמלוג ואז יהיה חילול השם
א | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
50
כהנא
02/08/2020
זה הזמן למרד במפלגות החרדיות שלא דואגות לנו, רק מדברים כל היום.

מרד חברה מרד תשאירו את גפני דרעי וליצמן עם אפס מנדטים תתחילו להקים משהו אמיתי יותר
כהנא | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
49
יעקב
02/08/2020
אינני מאמין שישי היקר, ירצה שיהודי אחד! ימות בגללו. למילים יש כח רב, צריך להיזהר בהם.. לנו יש התורה ואת ערך החיים, ולפיה אנחנו הולכים, ולא בהשוואה למה שאחרים כן עושים או לא עושים. די מתפלא על דבריך.. אוהב את כולכם.
יעקב | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
משה
02/08/2020
ואני די מתפלא על דבריך המנותקים מהמציאות

האם אתה יודע כמה חוזרי בשאלה יש מאחרי פסח עד היום

ובפרט מהציבור הספרדי ,אתה פשוט מנותק מהמציאות תמשיך לשבת בבית ולהתפלל בבית ולשמוע שופר בבית ואל תיגע באתרוג לנענע שלא תדבק ?!
משה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
48
יהודי טוב
02/08/2020
גם אני אם הייתי ראש הממשלה (כופר) הייתי מתעלל בכם כי אתם פראיירים. אתם נותנים שיתעללו בכם, לכו תראו מה עשו בהר הבית הערבים נכנסו בהמוניהם בלי שידברו איתם. למה? כי הם לא נותנים שיתעללו בהם. אתם נותנים שיתעללו בכם, מלקקים לגנזץ, מלקקים לביבי, מפטפטים כל היום נגד בגץ ובסוף בורחים מהמלחמה איתם, חוק ההמרה רק צעקתם לא עשיתם כלום. 1+ + שווה שק חבתות משתלם, לכל תעמולה פוליטית זולה
יהודי טוב | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
משה
02/08/2020
צודק מאה אחוז

הנציגות החרדית יודעים לדבר ולאיים וזהו .
משה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ג'פרי
02/08/2020
על הערבים לא נגזרה גלות להיפך בזוהר כתוב שישמעאל ישלוט בהר הבית בגלל המילה שלו עד ביאת המשיח
ג'פרי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
47
שמשון
02/08/2020
שח"ו לא יתקיים בנו הפסוק בישעיה: "גם כי תרבו תפילה.. אינני שומע, ידיכם דמים מלאו (מקווה שדייקתי אפשר לבדוק בישעיה פרק א לזכרוני..). תפילה במניין אינה ערך עליון ביהדות.
שמשון | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
משה
02/08/2020
ומה עם להציל נפש אחת מישראל ליפול בשאול תחתית זה כלום ?? אתה מודע קצת למה שקורה ברחוב כמה בחורים ובחרות נשרו בעניין הזה אתה פתאום רגוע

תתבייש לך .
משה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
46
יוני
02/08/2020
כל הכבוד ישי חזק ביותר
יוני | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
45
יוסף
02/08/2020
למה אתה עובד קשה .

רק אתמול הפגנה של אלפים צפופים אחד ליד השני ללא מסכות .והשדרן נוסבויים מראין משהיא קרובה אליו .ושניהם ללא מסכות עם מקרופון אחד .זה עבירה על החוק בפרסייה
יוסף | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
44
יואב
02/08/2020
העובדות מדברות בשם עצמן, הקורונה חוגגת בציבור שלנו ולכן לעשות "דווקא" רק יפגע בנו. התקשורת השמאלנית שונאת החרדים תמיד תמצא סיבות לטנף על הציבור החרדי. אסור לנו להיגרר למרידות ונקמות שאנחנו נהיה הנפגעים העיקריים בתוצאה הסופית. אפשר ורצוי לקיים מניינים באוויר הפתוח. את החשבון תמיד ניתן לסגור בבחירות או בהצבעות בכנסת ובוועדת הכספים. ההוכחה, קצבעות לילד הרביעי והלאה..
יואב | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
טעות הקורונה חוגגת בכל הארץ רק החילונים מזמן לא נבדקים
ביבי
02/08/2020
חלאס עם הנאיביות הזו
ביבי, IL | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
43
חרדי לא...
02/08/2020
שלטון הכופרים לא לחרדים רק הספרדים הצדיקים נשמעים לשלטון אנו מצפצפים ומוכנים לשלם שהכסף הזה יהיה לנו לכפרה והכסף הזה שימש את הכופרים לתרופות שלא יעזרו להם
חרדי לא מצייט ל | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
42
שמשון
02/08/2020
ישי היקר. מהיכרותי עימך בוודאי אינך רוצה שיהודי אחד! ימות בגללך. שקול היטב את מילותיך, יש בהן כח הרסני. יש לנו תורה שמנחה את דרכינו. כרגע נראה שהקב"ה רוצה שתתפלל אליו מהבית..
שמשון | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
41
שמויגר
02/08/2020
ישי היקר

אולי תקרא לצאת במרד נגד הנגיף??

אתה יודע איך עושים את זה??

פשוט מאוד:

יוצאים רק עם מסכה ולא מתקהלים בצפיפות

כן רק ככה

נכון שאי אפשר לסמוך על משרד הבריאות, כי זה משרד המשק והכלכלה בכלל ואין לזה שום קשר עם הבריאות

אבל לפחות הציבור היקר ללבך תשמור עליהם

או שפוליזם יותר חשוב מכמה זקנים חרדים

ישי אני מתרה בך:

חזור בך כי שמת יעד לא נכון

היעד למלחמה הוא הנגיף ולא שום גורם אחר

כל גורם שמפריע במלחמה הזאת דינו להימחק מהבמה הציבורית וזה יקרה ממש בקרוב

מסרסרים בחיים ובבריאות של אנשים וחרדים וכל השאר הוא פוליטיקה ואינטרסים

האינטרס העליון שלך אמור להיות שלא יהיו נפטרים וחולים

וזה לא קורה עם פופליזם

זה קורה ע"י לזעוק את זעקת החולים הדואבים ואין מי שישמע אותם כי הם פשוט בבידוד או בטיפול נמרץ כתר

צריך לקחת את הצד שלהם ולא הצד של החוגגים על חשבונם כי אין ביטוח לאף אחד וגם צעיר יכול למצוא את עצמו במצב קשה ע"י הנגיף

כן סגר לא סגר

זה לא הנושא ההשאלה עם מה שעושים הוא בשביל לשמור עלינו או לשמור על המשק

וציבור רוצה שישמרו על הבריאות ואינטרסים לא אכפת להם מהבריאות רק רוצים כסף

אנחנו מבקשים בטחון בריאותי כמו ביטחון כלכלי ואזרחי ודמוקרטי

העיקר הבריאות...
שמויגר | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מגיב
02/08/2020
להדיוט המצוי!

איפה ראית שהוא מדבר נגד בריאות הציבור.

הבנאדם הדגיש מפורשות שהוכח בגל השני שבתי כנסת אינם מקור הדבקה המצדיק את סגירתם (בדיוק מאותה סבה שאתה ממשיך ללכת ברחוב ולהיכנס למכולת, על אף החשש הקטן) .

ואי נפשך לחלוק על נתון זה, תדבר ע"ז בעצמו ותביא ראיות לכאן או לכאן.

בסה"כ ישי אמר כאן צעקה אמיתית על אפליה והשמצה חסרת רסן. וסה"כ צעק לא להיות פריירים!

אני אומר פשוט לא להתייחס אליהם, כי הם לא שווים את זה!
מגיב | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
40
gherkin
02/08/2020
אז מה הקצף שיוצא על בעלזא?

זה בדיוק מה שהם עושים פשוט לא סופרים את משרד הבריאות!!
gherkin | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מנחם
03/08/2020
ביקרתי הערב בבית המדרש הגדול של בעלזא במשך מס' שעות של מנחה ומעריב הסתובבו שם מאות - ואני לא מגזים - מאות מתפללים ולומדים שאינם חסידי בעלזא בעיקר ליטאים מהאזור וגם עמך ירושלמים והרבה שנוררים (עושים שם הרבה כסף במנחה מעריב) אף אחד לא הלך עם מסיכה לא בתפילה ולא בלימוד בכל המבנה הענק הזה לא מצאתי ולו מסיכה אחת אז תפסיקו לצעוק בעלזא אף אחד לא מכריח להוריד את המסיכה מהפנים במשך השעות היו שם אלפי אנשים מי שמכיר את המקום עם עשרות עשרות מנייני תפילה
מנחם  | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
39
לא
02/08/2020
גישה מוטע, אופן היחיד לעצור קצב הדבקות נוכחי סגר (כל מחקר אפידמיולוגי הוכיח את זה), כבר אין שליטה וכל התקהלות לא משנה איפהאו מי (חרידי-לא חרידי-חילוני-ערבי), זה מוקד התפרצות המחלה, והימים הבעים המתים יגיעו בין 10-20 ליום פחות או יותר. סגר או הגבלה מציל חיים, שאר הדברים הם פוליטיקה או שיקול כלכלי מעל שיקל בריאותי,
לא | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אליהו
02/08/2020
עוד דוקטור חדש קבלנו

אולי תפרסם את עצמך

מעניין רק שיש לך את אותו הבנה כמו שונאי הדת ?!
אליהו | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
טוב
02/08/2020
כן במקרה אני עובד בקופת חולים, גם שומר תורה ומצוות, ולא קשור מה שאני חושב או תואר, גם בודק ומטפל אנשים שיש או היו להם קורונה, שונאי דעת? לא גר גם בתוך אחד מהערים "אדומים", וכואב לראות כמה חולים, כמה אנשים מתים, וכמה אנשים שהבריאו ונישארים חלשים. אבל מה הכפת לך.....
טוב | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
38
הקורא
02/08/2020
אדון ישי, אנחנו מתשעה באב מורדים. בית הכנסת ב30 אחוז תפוסה. כמובן לפי כללי זהירות. וכגבאי, אני קורא לגבאים למרוד ולא להשמע לגזירת 10 מתפללים.
הקורא | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
37
שמואל
02/08/2020
אני חושב שצריך שכל המוצרים שיפרסמו בתקשורת החילונית ( אנטי חרדי) הציבור החרדי לא יקנה את אותם מוצרים ורק אז התקשורת תפסיק להתנהג כמו אנטישמים...
שמואל  | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
36
רותי
02/08/2020
ישי כהן חסיד בעלזא, מזל טוב!
רותי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מנחם
03/08/2020
ביקרתי הערב בבית המדרש הגדול של בעלזא במשך מס' שעות של מנחה ומעריב הסתובבו שם מאות - ואני לא מגזים - מאות מתפללים ולומדים שאינם חסידי בעלזא בעיקר ליטאים מהאזור וגם עמך ירושלמים והרבה שנוררים (עושים שם הרבה כסף במנחה מעריב) אף אחד לא הלך עם מסיכה לא בתפילה ולא בלימוד בכל המבנה הענק הזה לא מצאתי ולו מסיכה אחת אז תפסיקו לצעוק בעלזא אף אחד לא מכריח להוריד את המסיכה מהפנים במשך השעות היו שם אלפי אנשים מי שמכיר את המקום עם עשרות עשרות מנייני תפילה
מנחם  | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
35
רוני
02/08/2020
אתה מסית/מסיט את לב העם משמירת הדרך:

א. ונשמרתם לנפשותיכם.

ב. אחריות אישית.

כל שאר ההשוואות והפלפולים באות מקלות ראש ויוהרה.

תן תוכנית זהירות מפורטת ללא השוואה לאנרכיסטים או פורקי עול.

תתמודד עם המציאות שבמחננו פשה הנגף.
רוני | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
יאיר
02/08/2020
הוא אמר לפחות פעמיים שהוא לא בעד לא לשמור על ההנחיות
יאיר | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אליהו
02/08/2020
די כבר לשטיות די

לא אצלנו ולא אצל אף אחד יש נגיף שהקב"ה שלח לנו וכל אחד ואחד צריך סייעתה דשמיא להנצל מזה ויש עשרות סיפורים על אנשים שהיו סגורים בבתים שלהם ומתו מהנגיף די כבר
אליהו | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
34
ג'פרי
02/08/2020
בקיצור ציונות חרדית אותו דבר כמו שהם כופרים בהנהגת הבורא ובעד דברי הכפירה ניקח את גורלינו בידינו במה אתם שונים מהם חוץ מהכיפה השחורה בשביל זה ישבנו 2000 שנה בגלות כדי שיהיה לנו שויון עם הכופרים בתורת משה בושה וחרפה לאתר חרדי לכתוב דברים כאלו
ג'פרי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
33
יוני
02/08/2020
חזק ישי !!!!

בראיון עם גמזו, הוא התייחס לכמות המשתתפים בהפגנות ראש הממשלה, והוא אמר שהוא משאיר למשתתפים את "ההתנהגות המוסרית" בשמירה על ההנחיות, אבל הם לא יכולים לאכוף כי זה נוגד את יסודות הדמוקרטיה. ח ח ח...

תמיד הדמוקרטיה קופצת להם בראש. גם אם העולם יחרב בגלל חופש דמוקרטיה לא מזיז להם. וואו כמה שכל יש להם, הם נלחמים על הפצת המחלה, אבל בהפגנות אסור להם להתערב.

ברור שבתי כנסת לא!!!

רק אוכל!!!

ספורט!!!

ודמוקרטיה!!!
יוני | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
32
מ.
02/08/2020
ישי היקר.

חזק ואמץ!!
מ. | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
31
חרדי
02/08/2020
אתה במילים אחרות קורא לאנרכייה

תחשוב פעם נוספת לפני מה שאתה אומר

תחזור בך ! זה לא בושה !
חרדי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
30
שיקי
02/08/2020
מה שצריך זה לא מרד.זה כבר קורה .מי באמת שומר כל עשרה מתפללים יש הרבה יותר...מה שצריך זה שכל היום יש הסתה נגד הציבור החרדי ואין מישהו עם פיגורה שיהיה המגיב הדובר שיהיה הכתובת לעלות בעל מקום ולהגיד את האמת כמו שצריך בלי לפחד בשפה טובה ...תמיד יש את הרושם שנוח לחכים החרדים שימשיכו להסית נגדנו וכו .זה שומר על הביסיק של המצביעים שלהם ונוח להם שאנחנו נהיה מושפלים ונרדפים ....ככה נישאר להם הכוח והלגיטימציה...
שיקי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
29
יהודי
02/08/2020
סוף סוף !!!

חיכיתי לבהירות הזו!!!
יהודי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
28
נפתלי
02/08/2020
לא מבין מה אתה רוצה להשיג...זה שהחילוניים עושים כך או אחרת בעיה שלהם..מה לעשות, עם כל ההסברים ההגיוניים והנכונים ,עדיין לצערנו התחלואה הכי גדולה זה בציבור שלנו...ולכן ברגע שנתחיל להתפלל ולהתקהל יותר כמויות יש חשש גדול ..דבר שני בא נודה על האמת רוב הבתי כנסיות בתכלס עושים כבר את המרד .רוב רובם לא מקפיד על עשרה אנשים יש הרבה הרבה יותר...רק באמת כמו שאמרת משתדלים מסכות וריחוק ...
נפתלי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
27
דבוש
02/08/2020
רק מרד!!!

שלא נלך כצאן לטבח כמו בימים האפלים של ההסטוריה!

אנחנו רבים עם כח עצום!

ישי מדיבור למעשים!!!!
דבוש | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
ג'פרי
02/08/2020
בקיצור ציונות עם כיפה שחורה
ג'פרי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
26
דוד
02/08/2020
ישי הגבר אני בטוח שצריך אומץ לכתוב את מה שכתבת!!!

מזדהה עם כל מילה
דוד  | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
25
לוי
02/08/2020
כל מילה בסלע פשוטו כמשמעו!!!!!!!!!!!

חזק וברוך
לוי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
24
ג'פרי
02/08/2020
אדון ישי כהן מה איכפת לך שיהיו בעזרת ה' פחות קולות בבחירות ללפיד וליברמן כן יאבדו כל אויבך ה'
ג'פרי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
23
יוסי
02/08/2020
ישי כהן אתה צודק!!!

כל הכבוד!!!

הציבור החרדי חייב להרים את הראש ולא להגיש את הלחי השנייה!!!
יוסי | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
22
אברהם
02/08/2020
רוב הנדבקים והנפטרים לצערנו הגיעו מהמגזר החרדי למה??
אברהם | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מני
02/08/2020
כי החילונים כבר מזמן לא עושים בדיקות...

וכי מי שמת אצל החילונים לא ממהרים בתקשורת לכתוב שזה מקורונה, ולהיפך אצלינו, כל זקן שנפטר הרופא כותב שזה מקורונה, והיה מקרה שמשפחה אחת חרדית שאלה מדוע כותבים שזה מקורונה, והרופא ענה: "מה איכפת לכם, אני מקבל על זה כסף".. סיפור בדוק, השמות אצלי.
מני | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
21
יאיר
02/08/2020
אתה אשכרה מתיר את שמם של הקשישים והחולים

בושה!
יאיר | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
20
יוסי
02/08/2020
סליחה אלף פעם אבל זה מה שליברמן אומר לעשות
יוסי  | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
19
לא הבנתי מה...
02/08/2020
שכל אחד יעשה מה שהא רוצה לאן נגיע גם עם יש מפגרים שעושים שטויות אנחנו לא צריכים להיות כמוהם !!!!!
לא הבנתי מה אתה רוצה שיהיה  | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
18
ציבור של גנבים
02/08/2020
לך תעשה צבא, משתמט פרזיט, אנרכיסט גוזל כסף מחילונים שעובדים קשה לפרנסתם דרך ה"פוליטיקה" שזה בעצם גזל, אתה עני? אברכים הם עניים? לא רוצים לעבוד אל תעבדו ותרעבו יש מספיק עניים אמיתיים בישראל שצריך לפרנס. כל הבריונים שלכם נתמכי ביטוח לאומי, ולא משלמים כלום בגנים וארנונה.
ציבור של גנבים | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
17
שמואל
02/08/2020
אוי כמה אתה צודק! רק שכחת להזכיר שבהר הבית ראינו אלפי מתפללים (זה לא בית כנסת) ובאוטובוסים רואים יום יום עשרות אלפי נוסעים צפופים, ובסופרים, ובהפגנות, והרשימה ארוכה אבל זוג צעיר שרוצים להתחתן והורים שמחכים חודשים לחתן את ילדיהם הם צריכים להתחתן בחצרות, בהחבא, ובמקלטים, ולצפות כמובן ללהקת שוטרים חמורי סבר שיעניקו להם קנס הגון.
שמואל | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
16
מושיק
02/08/2020
כל מילה בסלע. כשמדובר בחילונים התקשורת ישר מגבה,מהפגנות שלא לפי ההנחיות וכן פתיחת חנויות.
מושיק | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
15
יש לעיין...
02/08/2020
ראשית יש בילבול גדול בעולם ואדם דתי צריך להבין זאת מיד. כי כל החגיגות האלו מאיתו יתברך.

שנית ומה איכפת לנו אם דואגים לבריאותינו מצד שנאה, מצד נקמה, מכל סיבה רעה אחרת... הרי בסופו של דבר זה עניין בריאותי.

ובא נשים את הדברים על השולחן אם ידאגו לציבור החרדי בכסף ולחילונים לא ידאגו. אף אחד מהכתבים החרדים לא יתקוממו.

כעת דואגים לחרדים בבריאות ולכמה עסקנים זה מפריע שהעסקים או הציבור לא מתנהג כרגיל ולכן אין "הכנסות" לקופות השונות.

ואם בשואה היה חייל אס. אס. מוציא יהודי לחופשי בגלל שהוא לא מצא חן בעיניו לראות אותו כל היום האם היהודי הזה היה מתקומם "מה עם האחים שלי למה הם בתוך המחנה אני רוצה להיות איתם"?!
יש לעיין בדבריו | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
14
מנחם
02/08/2020
סוף סוף נפל לכם האסימון
מנחם  | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
13
מרן
02/08/2020
אין על ישי כהן צודק במליון אחוז
מרן | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
12
רפאל
02/08/2020
במקום לכעוס על מי שמסכן אותנו אתה מציע לכעוס דווקא על מי שמגן עלינו?

עולם הפוך ראיתי!
רפאל | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
11
תהילה
02/08/2020
דמגוגיה בשקל. מה זה העניין שלך שפתחו חנויות בשבת?
תהילה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
10
חכם או טיפש
פלוני
02/08/2020
לא צריכים להיות מושפעים מהתקשורת והפוליטקאים אנחנו צריכים במצב הזה להיות חכמים ולא טיפשים והחכם עיניו בראשו.
פלוני, IL | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
9
וגם חבישת מסיכות רק על החרדים
דביר
02/08/2020
חבר שלי אמר לי שקיבל קנס על שלא חבש מסיכה למרות שלבש רק הוריד לשנייה לגרון כי חם לו ונחנק ממנה ובדיוק באותו זמן הגיע שוטרת ונתנה לו קנס אחר כך הוא הלך למקומות החילונים וראה שחלק מהאנשים בלי מסיכה ועברה משטרה לא ניידת אלא ברגל ליד האנשים שבלי מסיכה ואמרו להם לחבוש מסיכה והם חבשו ( וגם חלקם אמרו להם שחם להם והניחו להם) גם פה בלי קנס לחילונים וקנס ישר לחרדים הם מתחילים ב״ונשמרתם״ אבל אחר כל הם מתנכלים לנו הגיע הזמן שגם החרדים יקומו מול ראש הממשלה והמשטרה ולהגיד דיי לגזענות! די לשחיתות! ודי להתנכל לחרדים שתמיד הקפידו על ההנחיות , נכון הגל הראשון הגיע מבני ברק אבל הגל השני הגיע מתל אביב ובכלל שהגיע הגל הראשון אנחנו החרדים לא ידענו אין לנו דברים כמו החילונים חשבנו שזה עוד בסין אבל לא פה אבל החילונים כבר בגל השני שעוד היה ידוע לכולם שהנגיף פה הם זילזלו ועוד הם ממשיכים היום לעשות הפגנות בצפיפות בלי טיפת 2 מטר איפה השוטרים שדואגים לזה אבל החרדים חייבים 2 מטר ורק עשרה במניין אני מקווה בעזרת השם לבוא להפגנה רק תגידו לי מקום וזמן ותאריך בלי נדר אבוא ואפגין על חוסר הצדק הזה גם אנחנו מפסיקים לשתוק ומתחילים לצעוק.
דביר , IL | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אברהם
02/08/2020
חבר שלי הלך לצבא ובדרך ראה מאות חרדים מסתובבים לא בבית מדרש לא עלינו ועובדים ואני שואל למה?
אברהם | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
8
הוא מותיב והוא מפרק
אורי
02/08/2020
בגלל שהחרדים החנפנים מסכימים לסגר עליהם - זה התשובה לאפליה!!!

המדינה קלטה שיש לה עסק עם שפנים.
אורי, IL | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
7
צביקה
02/08/2020
צודק במאה אחוז. אוסיף רק את העובדה שכבר ציין הרב משה ארבל מש״ס,שבכתל המערבי הייתה הגבלה בתשעה באב,עד 1000 איש ובקפסולות,לעומת הר הבית,לשם הגיעו עשרות אלפי מוסלמים ולא הגבילו אותם ולא קנסו אותם. אכן,יש ״אכיפה בררנית״.
צביקה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
6
אין חדש תחת...
02/08/2020
כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ, אלפי שנים נילחמו נגד שומרי התורה ולא הצליחו, החולי נפש האלה יצליחו?? אוי להם מיום הדין
אין חדש תחת השמש | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
5
יש תודה
02/08/2020
תמשיך להיות השופר שלנו ולהגיד ת האמת בפרצוף, תמשיך בדרך זו
יש תודה  | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
4
איש שלום
02/08/2020
ויש עוד הפלייה כן כן אצלינו החרדים בהחסידות שלא רוצה להזכירם מרוממה במוצאי שבת הזאת קיבלו אישור מהמשטרה והיה שם טיש פארשפיל של נכד אדמו"ר של אלפי אנשים בתוך אולם סגור ללא מסכות ודחוסים, תנאי הסף היה "שלא יצא משם שום תמונה לרחוב ושהבנין ייסגר לזרים" מה אתה מתלונן על משרד הבריאות.

השאלה מדוע יש בכלל חברות הצלה או אגודות רפואיות הכל מן השמים כדבריהם ותו לא.

לדעתם אין בכלל העניין ונשמרתם מאד לנפשותיכם הכל מן השמים.
איש שלום | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מנחם
02/08/2020
אני רק שאלה לכל המשמיצים את החסידות מ"רוממה" בעלזא "בלע"ז" בחג השבועות היו שם אלפני חסידים בתפילות ובטישים חסרו סה"כ כמה מאות חסידים שלא הגיעו מחו"ל וראה פלא לפי התיאוריה שלך וכל המשמיצים היו צריכים להיות כשבועיים אחרי החג לפחות מאות נדבקים בנגיף והנה אף לא אחד , תלמד רמב"ן ומביאו מהר"ם שיק בנוגע למגיפה, ע"ש, כל מה שתענה לי על מס' נפטרים בשבועיים האחרונים זה כבר חודשיים מהחג, ןראה פלא נוסף חוגים וחצרות חסידים ששומרים מכל משמר ראינו שנדבקים ונפטרים למרות כל שמירת ההנחיות ולא יוצאים מהבית חודשיים בישיבה חסידית מפורסמת באשדוד נדבקו 45 בחורים ששמרו מכל משמר כמצוות רבם . אמנם יש לך רגישות גדולה ובחילה לכל מה שקשור למילה בעלזא אנא שמור אותו קרוב אליך ואל תפיץ זוהמה ברבים
מנחם  | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
איש שלום
02/08/2020
זה לא רק בעלזא זה כל המזלזלים, אם כך זה פלא גדול למה מחללים שבת לחולה למה יש הצלה הרי אתה רואה עם ההצלה ואם ארגוני רפואה גם כן לא כל פעם מצליחים ולא כל פעם זה עוזר ונפטרים אנשים לדעתך אסור לחלל שבת וההצלה לא צריכים לרוץ להציל מי שהתעלף זה בדיוק מה שאתה אומר ראה זה פלא שאפילו ההצלה הגיע זה לא עוזר וגם יש נפטרים.

כמו כן למה הולכים לרופא ולוקחים תרופות למי שיש איזה מחלה הרי יש אנשים שזה לא עוזר להם.

וכן תראה פלא וזה בעצם לא פלא נוסף שבעיר ציריך בשוויץ נפטר רק יהודי אחד וטורונטו בקנדה לא נפטרו אף אחד מהיהודים כי שם שמרו על הנחיות לבד ללא הוראה ממשרד הבריאות כן בישראל יש אויבער חכמים אנשים לא נשמרים ואומרים תירוץ ראה פלא חוגים ששמרו גם נפטרו.
איש שלום | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
3
אורה
02/08/2020
מי שיש לו שכל מצפצף על הוראות משרד הבריאות שהם מלא בשנאת חרדים ובפרט מי שיש לו עוד כיפה על הראש, הם אנטישמיים.... בחוץ לארץ הגויים לא עושים ליהודים ככה...

וסתם נקודה למחשבה, רואים פה הרבה פטירות רח"ל מאנשים ששמרו עליהם מכל משמר ובעונותינו הרבים תפס אותם, זאת אומרת שהשמירה הכי מעולה היא שנתפלל ונלמוד כמו שאין קורונה, ורק בזכות התורה ננצל, ומי שגורם בזהירות יתירה שלו על ביטול תורה ותפלה גורם לכל הרעות שבעולם "ונשמרתם מאוד 'לנפשותיכם' כתיב", צריך לשמור על הנפש ובודאי לא רק על הגוף, ואם הנשמרתם על הגוף גורם שהנפש לא נשמר הרי זה יוצא מפשוטו של מקרא..
אורה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
איש שלום
02/08/2020
אף אחד לא יודע מדוע תפס אותם שנפטרו אפילו שנשמרו אם כל אחד היה שומר על עצמו ועל אחרים בטח זה היה נמנע. והשאלה לדעתך למה מותר לחלל שבת להציל הרי אתה לא שומר על הנפש אתה מחלל שבת.

התשובה בטוח מותר ואפשר לשים "כולו סמרטוט" על הפה זה לא מפריע שום דבר על ונשמרתם לנפש של אף אחד. ההיפף אולי כך ידברו פחות לשון הרע.
איש שלום | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אורה
02/08/2020
מה שמותר לחלל שבת (חעיקר הדין) הוא מוטב שיחלל עליו שבת אחת כדי שישמור שבתות הרבה - וזה שמירות נפש, ויש עוד ענין עמוק שחייו של יהודי כל רגע הוא דבר מאוד חשוב וכו', אבל כן הורסים את הנפש עם שמירת הגוף, עוד שנים רבות יהיה צריך לתקן ההריסת נפש שנעשה לבחורים בפרט ולאברכים בכלל, מי היתיר להרס את הנפש כדי שספק ספיקא ישמור על הגוף, הם במשרד הבריאות רוצים לראות הבתי מדרשות והישיבות סגורים הם לא דואגים לגופותונו רק דואגים להרוס את נפשותינו, והעליהום שהם עושים כל זמן על החרדים ועכשיו שרוצים לבטל שבחורים מחו"ל יגיעו לישיבות, כולם מגדול ועד קטן דואגים להרס את נפשות ישראל ואנחנו בתימומותינו עוד חושבים שהם רוצים בטובתינו, עוד הרבה ידובר האיך שהיינו כצאן לטבח בזמן הזה...
אורה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
איש שלום
02/08/2020
איפה כתוב בתורה ללכת עם סמרטוט על האף זה הרס של הנפש ההיפך עם כולם היו הולכים עם מסכה הכל היה פתוח

כמו שכתוב מסכה

הלכת - בחור הצלת. ולא בחור אחד רק הרבה.

לא היה התפרצות נוספת וזה בדיוק מה שקרה בגלל שמשרד הבריאות הרשעות חייבה ללכת עם מסכה אז הם טמאו ח"ו את מצוות ונשמרתם אז עושים דווקא ואז יש טענות למה סוגרים.

למה לא הפוך לשמור על המצוה ואז הצלת גם את הנפשות שלא יפגעו גופנית וגם את נפשות הבחורים שלא יפגעו נפשית בסגירת ישיבות.
איש שלום | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אורה
02/08/2020
יש הרבה יותר חולים ונפטרים רח"ל שהלכו במסכה ונזהרו בכל מיני אזהרות, ממי שאינו מדקדק כל כך הרבה.

משרד הבריאות + ראש ממשלת ישראל + המל"ל עושים הכל להכות בחרדים ולהציל את המדינה, הם לא חושבים בכלל על חיי אדם אלא על הרייטינג בתקשורת.

אין מי שיכול לומר שסגירת הישיבות ובתי מדרשות הציל מישהו, רוב רובם קבלו את הנגיף במקומות אחרים, ולמה מותר ללכת לחנות (לא לדבר על הפגנות) ואין שם 'ונשמרתם' ואסור ללמוד בישיבה, אין מי שיכול להסביר את זה, רק מעשה יצר ואנחנו כעדר מאמינים לכל המשוגעים האלו שרוצים רק להחריב את יהדות החרדית
אורה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
מזמשנה
02/08/2020
בעניין הישיבה והחנויות, איך אפשר להשוות??? במכולת אתה 5 דקות והביתה ובישיבה אתה 12 שעות +- בדיבוק חברים ותכלס יש רק בודדים שמצליחים להיות 12 שעות ויותר כל הזמן עם מסכה כמו שצריך בד"כ זה יורד מתחת לאף אחרי שעה שעתיים ואחרי זה לסנטר, זה קשה! (מניסיון...).

אני מסכים שיש הרבה החלטות פשוט עם אפס מחשבה כמו עם הבתי כנסת והפגנות בבית כנסת בחוץ מותר עשרים אבל בהפגנה אלפים, בפנים עד 10 מסעדה 30, אבל להשוות ישיבות לחנויות זה חסר הגיון בדיוק כמו ההחלטות של הבתי כנסת.
מזמשנה | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אורה
03/08/2020
אענה לכסיל כאוולתו, אם אתה בחנות אתה לא יודע מי עומד לצדך האם הוא חולה או לא, ב5 דקות לפי דעתך הוא יכול להדביק אותך, אבל אם אתה בישיבה אם מישהו יש לו סימטומים הוא יודע כבר להיזהר ולהזהיר, והראיה שבכל הישיבות אחוז ההדבקה הוא מאוד נמוך (חוץ מהישיבה הידועה שהיו נזהרים מאוד ושם היה 35 חולים) לכן לבטל לימוד התורה על ספק של ספק ספיקא, הוא אחריות מאוד גדולה ומי שלוקח את זה על עצמו לא יודע האיך להגדיר אותו
אורה | 03/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
2
משרד הבריאות
לאה
02/08/2020
אנחנו עוד זוכרים את הפשעיםשעדתם עם ילדי תימן

בזמנו הבבא בלי אמר שיש בכנסת שני תגים ומי אם לא הרב בורג יזכר לשמצה יחד ים בנו אבאום וחבר הכנסת רפאל שם רשעים ירקב אל תשתקו למשרד הבריאות הם ערב רב בקרוב יקבלו את המכה ה. 11
לאה, IL | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
1
שמשון
02/08/2020
מה אתה מנסה להרויח? אז יתירו לך לפתוח את בתי הכנסת? ואתה תהיה חתום על כמה מעשי רצח בשוגג..?? עזוב את הממשלה, האם הקב"ה רוצה שנבוא לבתי הכנסת בימים אלו?
שמשון | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
 
אוי באמת. תחשוב קצת
יודי
02/08/2020
הוא לא אמר שלא צריך להשים מסכות, הוא בסך הכל נתן לך משקפיים לראות את המצב ושלא תהיה פתי אחרי משרד הבריאות, כי הם מנותקים ולא מעניין אותם בכלל הבריאות אלא הכלכלה,

ברור שצריך להיזהר אבל כמו שמותר במסעדה ובשאר מקומות ושם אתה לא נזעק "רוצחים!!!!!" מכיוון ששומרים על הכללים, ככה גם בבית כנסת צריך לפתוח עם שמירה על כללים, ותפסיק להיות מושפע מכל מיני קופירייטרים חרדים של ונשמרתם וכו או כל מיני כאלה (אלא אם כן תגיד שאתה גם צועק "רוצחים!!!!" על זה שפותחים מסעדות ובתי קפה, ולא רק כשפותחים משהו שקשור ליהדות או לתורה. השם ירחם עליך ועל שכמותך. חבל שכל מה שנוגע ליהדות אתה יותר מחמיר ממשרד הבריאות)

בקיצור, תדע מאין באת ותתחיל לעשות חשבון לבד מי מגן ומציל באמת שזה רק לימוד התורה כמובן עם זהירות, ותפסיק לקנות את התותים של עסקנים ומשרדי ממשלה חילוניים שהם מנותקים מהציבור ודואגים רק לציבור שלהם.

במשפט אחד- תתחיל לחשוב! ותתבונן היטב!!
יודי, IL | 02/08/2020
▾ דווח על תגובה זו  0 
רוצה שהתגובות שלך יעלו אוטומטית? הירשם כעת ל"כיכר השבת"
סקר
 תוצאות