מצרים: חוסני מובארק זוכה; ייתכן וישוחרר תוך 48 שעות

נשיא מצרים זוכה מאישום לשחיתות שעמד נגדו וייתכן וישוחרר בימים הקרובים. כך הודיע עורך דינו. בעבר, גילה מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס מרן הרב עובדיה יוסף, כי הוא נושא תפילות עבור מובארק, באומרו: "מצווה להתפלל על כל אוהבם של ישראל" (בעולם)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תמונת מובארק (צילום ארכיון: פלאש 90)

המהפכה במצרים: נשיא מצרים המודח חוסני מובארק, זוכה מאחד האישומים לשחיתות שעמדו נגדו, ולטענת עורך דינו הוא צפוי להשתחרר תוך 48 שעות.

במקביל, משפטו של מובארק יימשך כרגיל בגין הטענות לחלקו בהרג מפגינים במהפכה במדינה, כאשר הדיון הקרוב במשפטו ייערך בשבוע הבא.

על פי פאריד אל-דיב, עורך דינו של מובארק, הנשיא המודח זוכה באחד מתיקי השחיתות, והוא צפוי להיות מזוכה בתיק נוסף כבר השבוע. לדבריו, בסופו של הליך קצר - מובארק אף ישוחרר ממאסר.

כזכור, בשנת 2012 נידון הנשיא המודח מובארק למאסר עולם בגין הרג מאות אזרחים מצריים במהפכה במדינה. אולם ערעור שהגיש התקבל, והוא ובניו עומדים כעת בפתח משפט חוזר.

בעבר, התייחס מנהיגה התורני של ש"ס מרן הרב עובדיה יוסף למאסרו של מובארק, וסיפר כי הוא מתפלל עבור שחרורו: "האיש הזה מובארק, הביא כבוד למצרים, היו מלכים נשיאים מעריצים אותו, הוא עשה כבוד למצרים, הוא הביא הרבה כבוד למצרים, הוא מנע מלחמות" אמר הרב עובדיה.

הרב עובדיה הוסיף ואמר: "אני מתפלל להקב"ה שיציל אותו מיד שונאיו, ויטע בליבם של השופטים שלו חכמה בינה ודעת, דעה והשכל, משום הכרת הטוב שיפסקו דינו ויוציאו לאור משפטו ויוציאו אותו זכאי, ואח"כ אני יעמוד להתפלל שה' יתן לו רפואה שלמה ויהיה בריא, מצווה להתפלל על כל אוהבם של ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר