לוקחים סיכון

בבריטניה שוקלים: ביטול הבידוד למאומתים

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הודיע היום כי עד לסוף החודש הוא מתכוון להוביל מהלך שיפטור מבידוד חולי קורונה מאומתים. "בתנאי שהמגמה החיובית תימשך" הדגיש (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ג'ונסון בכניסה למעונו הרשמי (צילום: shutterstock)

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אמר מוקדם יותר היום (רביעי) כי לקראת סוף החודש הנוכחי, ינסה להוביל מהלך לסיום הבידוד לחולי קורונה מאומתים.

ג'ונסון הדגיש ואמר בנאומו בפני חברי הפרלמנט כי הדבר יתאפשר רק "בתנאי שהמגמות המעודדות הנוכחיות בנתונים יימשכו. אני מצפה שנוכל לסיים את כל ההגבלות המקומיות האחרונות, כולל הדרישה החוקית לבידוד עצמי במקרה של תשובה חיובית בבדיקת הקורונה" אמר.

יחד עם זאת, בלשכת ראש הממשלה הבריטי אומרים כי בכל אופן ימליצו שחולים מאומתים לא יוכלו להגיע לעבודה, למרות שיהיו פטורים מבידוד.

הדברים נאמרים אחרי שהיום התנצלה שרת בריאות הנפש בבריטניה, אחרי שפורסם השבוע כי נפגשה עם כמה הורים שאיבדו את ילדיהם באורח טראגי, זמן קצר אחרי שגילתה כי היא חולת קורונה מאומתת.

"זאת הייתה טעות בשיקול הדעת שלי, הייתי צריכה לסיים את הפגישה ברגע שידעתי שאני חולה" הוסיפה ואמרה. "אני מכירה בחשיבות של שמירה על כללי הקורונה, ורוצה להתנצל על הטעות שעשיתי".

הממונה על השרה לבריאות הנפש, שר הבריאות, הגיב ואמר כי הוא מקבל את התנצלותה של קיגן, ואמר כי הוא "ממשיך לתמוך בתפקידה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר