שוב משווה לנאצים

שר החוץ הרוסי לברוב: ארצות הברית מתנהגת כמו היטלר

סרגיי לברוב, שר החוץ הרוסי, אמר במהלך נאום בפרלמנט הרוסי כי ארצות הברית גרמה למלחמה באוקראינה ומנסה להביא למלחמה "כמו היטלר" (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

רוסיה נגד ארצות הברית: שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב אמר בנאום בפרלמנט הרוסי מוקדם יותר היום (שני) כי ארצות הברית נוהגת ברוסיה כפי שהיטלר נהג בברית המועצות.

"ארצות הברית כמעט והכניעה את כל המערב כדי ללחוץ את אוקראינה להפוך לכלי מלחמה נגד רוסיה" טען לברוב. "בדיוק כמו שהיטלר גרם לרוב מדינות אירופה תחת איומי נשק לפלוש לברית המועצות".

הדברים נאמרו בזמן שהפרלמנט הרוסי אישר היום באופן רשמי את סיפוח ארבעת המחוזות האוקראינים הכבושים דונייצק, לוהנסק, חרסון וזפוריז'יה.

זלנסקי. הודיע שלא יתייחסו לסיפוח וימשיכו להילחם גם אם השטח יוגדר רוסי על ידי רוסיה (צילום: לשכת נשיא אוקראינה)

במהלך נאומו בפרלמנט הוסיף וטען לברוב כי אוקראינה מגבילה את אזרחיה לדבר ברוסית וטען כי הסיפוח נועד להגן מפני אפליה של "משטר נאצי" היושב בקייב.

למרות שברחבי העולם גינו את הצהרת הסיפוח, ברוסיה המשיכו היום להצביע לקראת הסיפוח שאמור להכנס לתקוף באופן רשמי בשבועות הקרובים.

על פי מודיעין מערבי, בכירים בצבא הרוסי סבורים כי ברגע שהשטח ייחשב לשטח רוסי - אוקראינה תחשוש לנסות לכבוש מחדש את השטחים - טענה שהופרכה על ידי קייב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר