"המצב לא מרנין"

מטה הקהילות של אגודת ישראל ב-'גיוועלד'

שעות לסגירת הקלפיות, וגם במטה הקהילות של אגודת ישראל מצטרף למחול זעקות הגיוועלד של המפלגות. במטה טוענים כי מצב המפלגה לא טוב, וקוראים לצאת להצביע (פוליטי)

משה מנס | כיכר השבת |
(משה מנס)

יום הבחירות הולך ומגיע אל הישורת האחרונה, ובמטה הקהילות של 'אגודת ישראל', האחראי על ניטור המצביעים בקהילות, טוענים כי מצב ההצבעה בציבור החרדי בעייתי.

ראש עיריית אלעד, ישראל פורוש אומר ל-'כיכר השבת' כי "עובדים אנחנו לא בודקים מה היה ומה יהיה, ואם יש פחות ואם יש יותר. המצב לא מרנין, אני אומר לך שאנחנו לא במצב טוב, לא במצב פשוט". פורוש אומר כי הוא מבין שקיים כעס בציבור "יש כאלו שהם כועסים, הקורונה עשתה משהו השנה, יש את ברסלב, יש את חב"ד ויש את פורים". עם זאת, מדגיש פורוש כי זה לא מצדיק היעדרות מהצבעה. "צריך לתקן, צריך לעשות צריך ללמוד, אני הייתי בין הלוחמים הטובים בקורונה למען הציבור. כרגע לא שואלים שאלות על אחורה. אני אומר לך שאנחנו פה כי אנחנו הולכים לדרוש ולבקש ולייצר מצב שאנחנו פשוט צריכים לעובד בשביל הציבור אנחנו נמשיך ובכך נעשה את זה עוד יותר".

הרב פרץ אברמוביץ', ראש מטה הקהילות באגודת ישראל, אומר ל-'כיכר השבת' כי "זה מאוד מאוד מדאיג אותנו המצב, אנחנו יוצאים בקריאת גיוועלד לציבור, כרגע הזעקנו עוד פעילים לכל המטות בכל רחבי הארץ, כדי לתת עוד תוספת כח". הרב אברמוביץ' אומר כי לא יוותרו על אף קול "אנחנו לא מוותרים על אף שם. פנינו גם לבתי אדמו"רים שיש ירידה בקהילות שלהם שיוציאו הוראה ברורה לצאת להצביע..."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר