תכנית 'המבדיל'

השליח בנפאל מספר: "רחובות שלמים מלאים בעבודה זרה וכשפים"

לכבוד שבת בלק ונסיונות הכישוף של בלעם, מתארח הרב חזקי ליפשיץ, שליח חב"ד בקטמנדו - נפאל, בתכנית 'המבדיל' של זלמן שטוב, ומספר על עולם שלישי, המזרח הרחוק, והכשפים ברחובות (מעניין)

(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

לכל אדם, גם אחרי הנפילה העמוקה ביותר, והתחושה שאין טוב שיכול לצאת ממנו לעולם, יש בתוך תוכו בלעם קטן, שיש בו קרן אור, ובלי משים - פתאום יוצאות ממנו ברכות, גם בעומק השפלות, וכך, הוא יכול לקפוץ על עגלת האור, ולצאת מתוך האפילה.

לכבוד שבת בלק ונסיונות הכישוף של בלעם, מתארח באולפן, בתכנית 'המבדיל' עם זלמן שטוב, הרב חזקי ליפשיץ, שליח חב"ד בקטמנדו - נפאל, שמספר סיפורים של עולם שלישי. סיפורים מהמזרח הרחוק, להם היה עד.

"בעולם המערבי בו אנו חיים", אומר הרב ליפשיץ, "הכל צריך להיות ריאלי, אנחנו לא עובדים עבודה זרה, ולא מתעסקים בכשפים, אך במזרח, בו אני חי כבר עשרים שנה, הכל שונה, רחובות שלמים מלאים בעבודה זרה, והתעסקות בכשפים אצל אנשים מסויימים, היא חלק מהחיים עצמם".

וכך, לאורך התכנית, מספר הרב ליפשיץ סיפורים מרתקים שנראה כאילו לקוחים מעולם אחר, או מעולם שהיה לפני אלפי שנה, סיפורים שהיה עד אליהם בעצמו.

מידי שבוע עורך האמן והיוצר זלמן שטוב הבדלה מוזיקלית בנוסח קרליבך, עם חידושים אקטואליים על פרשת השבוע, כשמיד לאחר מכן מתארחת דמות מעניינת עם תובנות, סיפורים ומעשיות - כדי לפתוח את השבוע כמו שצריך. שבוע טוב.

צפו בהבדלה ובראיון המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר