לקראת ה'כנסייה'

עסקני אגודת ישראל: "לא נטאטא את הכישלון הצורב"

הלו"ז המלא מועידת אגודת ישראל; שלושת סוגי הכרטיסים; ההמנון החדש שילווה את הבחירות, וגם: מי ינחה את הסימפוזיון? • כל הפרטים - בפרסום ראשון (אקטואליה, חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
נציגי אגודת ישראל בכנסת (צילום ארכיון: המחנה החרדי)

'הכנסייה הארצית' של אגודת ישראל תיפתח בצהרי יום רביעי הקרוב במלון 'גלי צאנז' שבנתניה, ככינוס היערכות מיוחד לקרת הבחירות המתקרבות.

לקראת הועידה, נכנסים בימים אלו נציגי אגודת ישראל למעונם של האדמו"רים השונים - גם כאלו שאינם חברים במועצת גדולי התורה - כדי להזמינם לכינוס. כמו כן, אל הועידה הוזמנו, בנוסף לנבחרי הציבור, גם ראשי הקהילות מכל ערי הארץ.

לידי 'כיכר השבת' הגיע הלו"ז המלא המתוכנן: המושב המרכזי, 'בהתאסף ראשי עם', שיתקיים במעמד גדולי האדמו"רים, ייערך באולם 'היכל רוזנברג' שבקרית צאנז בנתניה, ולא במלון בו מתקיימת הועידה.

מושב זה יתקיים ביום רביעי, בשעה 6 בערב, כשעל גבי במת ענק יישבו כ"ק האדמו"רים. יצוין, כי האדמו"ר מגור לא ינכח במקום, בגלל שהותו בחו"ל.

הכניסה לאולם תתאפשר אך ורק למשתתפי 'הכנסייה הארצית', בהצגת כרטיס הכניסה האישי שיונפק לכלל המוזמנים עם בואם למלון, עד השעה 15:30, בעמדות ההנפקה המיוחדות. לאירוע יהיו שלושה סוגי כרטיסים לשלושה כנסים שונים, כשנבחרי הציבור יצוידו בכרטיס מיוחד, הכולל לינה, לימי הועידה.

בהמשך הערב יתקיים מושב, שבמרכזו הבעת הוקרה לאישי הציבור, סביב שולחנות עם סעודה כיד המלך, באולם 'שירת הים' שבמלון 'גלי צאנז', עם תכנית אמנותית מיוחדת ועשירה בליווי מוזיקלי ובניצוחה של מקהלת 'מלכות'.

ל'כיכר השבת' נודע כי לקראת הוועידה כבר הולחן 'המנון אגודת ישראל' - זה שאף ילווה את התנועה לאורך כל מערכת הבחירות.

במהלך האירוע יתקיים סימפוזיון עם חברי הכנסת, בהגשת סופר 'המודיע' סגן ראש עיריית מודיעין עילית טוביה פריינד, ועורך 'המבשר' בנימין ליפקין.

המארגנים מציינים ל'כיכר השבת', כי בסימפוזיון יעלו על השולחן כל השאלות הקשות: "לא נטאטא כלום מתחת לשטיח. המטרה שלנו, היא לפתוח הכל על השולחן - כולל הכישלון הצורב בירושלים".

"נעלה את כל הדברים בצורה ברורה, כדי לדעת לתקן מהשורש בבעיות", מבטיחים יוזמי הסימפוזיון, שאף יהיה פתוח לעיתונאים ולכלי התקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר