למה לי פוליטיקה?

פרופסור חגי לוין: הממשלה נכשלה בטיפול במגפה

איך ייתכן שלמרות שבועיים של סגר התחלואה עדיין בזינוק? סגירת מערכת החינוך והעמדה החרדית; המוטציה ולמה לו פוליטיקה עכשיו? פרופסור חגי לוין בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ )

פרופסור חגי לוין כיהן עד לאחרונה בתפקיד יו"ר ארגון רופאי בריאות הציבור בישראל, בתחילת החודש הוא פרשת מתפקידו והודיע על הצטרפותו למפלגת 'תלם' בראשות משה בוגי יעלון. בריאיון נרחב, באולפן 'כיכר השבת', מתייחס פרופסור לוין לזינוק בתחלואה לצד הארכת הסגר, סגירת מערכת החינוך והעמדה של המגזר החרדי ולמה לו פוליטיקה עכשיו? צפו בריאיון המלא.

במהלך הריאיון התבטא לוין: "גם כשהייתי אצלך לפני מספר חודשים, הסברתי את הדבר הזה, אני מתון באופן קיצוני, הקיצוניות הזו לא טובה. אני וחבריי בקבינט המומחים - התנגדנו לפתיחת הקניונים, זה היה טירוף הדעת, ראינו שהתחלואה הולכת וגדלה, ובכל זאת אמרו שפותחים הקניונים. הקניונים זה יותר חשוב מלימוד? ברור שלא. הממשלה לא עושה סדר עדיפויות נכון".

"כפי שראיתי באמת", הוסיף פרופסור לוין: "הלב מתמוגג, במדינת ישראל ראינו תפילות מחוץ לבית הכנסת, אותו דבר בלימודים. לבנות סככות ומה שצריך כדי שיהיה אפשר ללמוד בחוץ. אני הייתי מאשר פתיחת לימודים במקום פתוח, אלא אם יש אירוע נקודתי באותו מוסד. אבל כלל צריך לאפשר למידה בחוץ כל הזמן".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר