ריאיון באולפן

מוחמד מג'אדלה: כך דרעי הכשיר את עבאס

יציבות הממשלה הנשענת על מנסור עבאס; המתיחות עם איילת שקד; תמיכת רע"מ בחוק הגיוס והזעם ברחוב הערבי וכך דערי ונתניהו הכשירו את עבאס • פרשן חדשות 12, מוחמד מג'אדלה בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מםיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: דודי פלוג)

העיתונאי מוחמד מג'אדלה, פרשן 'חדשות 12', התארח לריאיון באולפן 'כיכר השבת' וניתח את מעמדה של רע"מ בראשות מנסור עבאס בממשלת בנט-לפיד, המתיחות עם איילת שקד, התקציבים שקיבל, ההכשרה של דרעי ונתניהו והטעות שעשה עבאס כשתמך בחוק הגיוס. צפו בריאיון המלא

קטע מהריאיון - חוק הגיוס

לדבריו: "מנסור עבאס מנסה כל הזמן לתקן את היחסים עם החרדים, הוא הציע תקציבים ולעזור. עדיין אני חושב שעבאס עשה טעות מאוד גדולה, לא רק שהוא הצביע על חוק הגיוס, אלא שהוא אמר לדרעי שהחוק הזה יותר טוב לחרדים".

מגא'דלה הוסיף: "זה חסר תקדים, זו טעות שרע"מ עושה, זה התקבל בכעס רב בחברה הערבית. מה שאותי יותר מדאיג, אתה לא יכול להגיד ליהודים 'אל תקבעו לחברה שלנו מה טוב', ומאידך אתה אומר לחרדים מה טוב להם. זה לא רק בעניין דת ומדינה".

מוחמד מג'אדלה בריאיון לישי כהן

לדברי הפרשן הבכיר: "מי שהיה הכי מודאג זה חברי הכנסת של הרשימה המשותפת, הם אמרו לי - מה הבעיה בהצבעה של רע"מ? הם מפירים לנו את הברית שבנינו עם החרידם, עבאס עושה את המהלך הזה ומי שמשלם את המחיר זה אנחנו".

"בסופו של דבר", הוסיף מג'אדלה: "זו הייתה טעות להצביע על החוק הזה ועוד יותר טעות לבוא מהמקום שלך ולחנך את החרדים, אתה לא צריך להיות במקום הזה".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר