תמותת הקורונה

אברהם מנלה: "רואים את הזינוק בנפטרים מידי יום"

הזינוק במספר הנפטרים מנגיף הקורונה; העומס הרב על החברות קדישא; סערת הקבורה בבני ברק וכך עוקצים משפחות בשעה הקשה • הרב אברהם מנלה, יו"ר פורום החברות קדישא, בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

יו"ר פורום החברות קדישא ומנכ"ל חברא קדישא תל אביב, הרב אברהם מנלה, התארח לריאיון באולפן 'כיכר' כיכר השבת' והתייחס לעומס העבודה הקשה בשל הזינוק במספר הנפטרים מקורונה. כמו כן, מנלה התייחס לסערת הקבורה לתושבי בני ברק והתחקירים על הכסף הרב שנלקח על ידי אנשים המציגים עצמם כאנשי החברא קדישא ממשפחות אבלות. צפו בריאיון המלא.

לדבריו: "אנחנו בעליה משמעותית במספר הנפטרים, זה עקבי בחודש הקרוב. יש הרבה מאוד נפטרים, עובדי החברות קדישא עובדים קשה מאוד סביב השעון כדי לעמוד בעומסים הלא פשוטים האלו".

הרב אברהם מנלה בריאיון לישי כהן

"אנחנו רואים זינוק יום יומי", שיתף הר במנלה: "בחודש האחרון זינוק יום יומי במספר הנפטרים, עליה משמעותית ועקבית. מאוד קשה לעובדים ולעובודת שלנו, לא פשוט להם, ממש עובדים סביב העשון, עובדים גם בתנאים לא פשוטים - עם כל המיגון. זה חוץ מהלחץ הרגיל של נפטרים רגילים".

באשר לחשש לזינוק נוסף, אומר יו"ר פורום החברות קדישא: "יש לנו תוכניות מגירה לעליה יותר דרמטית, כמובן זה לא יהיה פשוט בכלל, נצטרך להביא יותר מתנדבים. אנחנו עובדים בישתוף פעולה מלא עם גורמי הממשלה, מעדכנים אותם ונקווה לשא נגיע לאיבוד שליטה אבל בוודאי אנחנו בקצה".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר