גפני, ליברמן והנדל

ח"כ ישראל אייכלר בריאיון סוער באולפן • צפו

הפלת הממשלה; רפורמת הסלולר של הנדל; העימות בתוך 'יהדות התורה'; גזירות הממשלה; הזליגה לבן גביר וההתחייבות לבטל את מס החד פעמי • ח"כ ישראל אייכלר בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. צילום: אלעד זהבי)

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס להצלחה בהפלת הממשלה, הניסיון להשיג 61, מה יקרה אם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה, רפורמת הסלולר של השר יועז הנדל ותקף בחריפות את הדיבורים ב'דגל התורה' על האפשרות של התפלגות מ'אגודת ישראל'. צפו בריאיון המלא.

ח"כ אייכלר נשאל על הדברים של ח"כי 'דגל התורה' על האפשרות לפצול מ'אגודת ישראל' והשיב: "כל זה דברים שמטרתם להוריד מנדטים, להרוס. כל דיבור בתקופת בחירות על דברים כאלה זה חורבן ליהדות החרדית ואחר כך נשלם על זה את המחיר בקלפי, הציבור בורח ולא יישאר לנו כוח ואז כולנו נמשיך להגיד קינות".

ח"כ ישראל אייכלר בריאיון לישי כהן

באשר לרפורמת הסלולר של השר יועז הנדל, אמר אייכלר: "עצם העובדה שאנשים חצופים שבאים מבתים דתיים, את החוצפה והשנאה הזאת לחרדים הם קיבלו בבתים הדתיים שלהם, להתנשא על אדמו"רים כמו שהוא עשה לאדמו"ר מויזניץ', לעקור את הבסיס של טלופנים הכשרים שזאת זכות בסיסית".

אייכלר תקף: "כל התועבות מותר לאדם לעשות בשם חופש הפרט אבל לשמור על עצמו עם טלפון כשר? יבוא איזה שייגעץ כמו הנדל, חצוף, וימנע את זה. ברור שאסור לו להיות בשום זירה ציבורית, אבל אני לא בעל הבית, אם נהיה חלשים אז הוא יהיה חזק".

"יועז הנדל יש לו חוצפה", הוסיף ח"כ אייכלר: "איתו לעולם לא נשרת, אתה לא אח שלנו, גם לא בן דוד שלנו, הוא אוייב, הוא רוצה לשרוף את נשמות ישראל. ולא בגלל שהוא רוצה לשרוף אלא בגלל החוצפה הוגאווה שלו".

"אדם כזה הוא סמל של מה שנאחנו צריכים להחלם נגדם, בדרך אחת, בקלפי", הוסיף.

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר