נציג הרב טאו באולפן

ח"כ מעוז: דורשים 2 נציגים בעשירייה, נראה ששכחו אותנו

חושש שאיתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' 'שכחו' את סיעתו; מצהיר שירוץ בבחירות בכל מצב ודורש שני מקומות בעשירייה הראשונה • ח"כ אבי מעוז, יו"ר 'נעם', בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי)

בחירות 2022: יו"ר מפלגת 'נעם', ח"כ אבי מעוז, שהתמודד לבחירות האחרונות במסגרת מפלגת 'הציונות הדתית', התארח לריאיון באולפן הבחירות של 'כיכר השבת' והתייחס למשא ומתן עם חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר. לדבריו נרהא שהשניים שכחו מ'נעם' והדגיש כי מפלגתו תרוץ בבחירות הקרובות גם אם זה יהיה לבד וכי הדרישות שלו הם שני נציגים בעשירייה הראשונה. צפו בריאיון המלא.

"כך זה נראה", עונה ח"כ מעוז כשנאל על התחושה שראשי 'הציונות הדתית' שכחו את 'נעם' בהסכמים המתגבשים בניהם: "אתה הגדרת את זה נכון. יכול להיות שזה משקף את המציאות, אני לא משוכנע. אנחנו פועלים בדרכים שלנו כדי לממש את חובתינו כלפי הציבור שבחר בנו וש'נעם' תהיה מיוצגת גם בכנסת הבאה. הדרישות שלי מבצלאל ואיתמר הם שני נציגים של 'נעם' בעשירייה הראשונה".

לדבריו: "אם אתה מדבר על ריץ' רץ' אז שתהיה להם אחריות כלפי הזהות היהודית של המדינה, מי שרוצה להשאיר את 'נעם' בחוץ, זאת אומרת שהוא רוצה להשאיר את הזהות היהודית מחוץ לכנסת. לנו יש אחריות לזהות של מדינת ישראל".

"אני לא חושש", אומר ח"כ מעוז: "אני חושש רק מבורא עולם. אני דואג לעתיד של המדינה שלנו. אנחנו רוצים להעצים את הזהות היהודית כנושא המרכזי של מערכת הבחירות".

ח"כ אבי מעוז בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר'

ח"כ מעוז הוסיף: "אני מדבר ונפגש עם בצלאל, אנחנו שומעים שיש רצון וצריך לראות איך לרבע את המעגל. הדרישות הבסיסיות שלנו זה שני נציגים בעשירייה הראשונה".

על כוחה של 'נעם' אומר מעוז: "זה נכון שכרגע לא רואים שאנחנו יכולים לבד לעבור את אחוז החסימה, אבל זה הולך ומטפס".

לדבריו: "אם אני אמצא את עצמי מחוץ לרשימת 'הציונות הדתית', אני אגיש או לבד או בחבירה למפלגה אחרת, רשימה לבחירות לכנסת. אם אצליח לחבירה עם ש"ס או 'יהדות התורה', אז אנחנו נרוץ יחד. אנחנו רוצים שני נציגים של 'נעם' בכנסת הבאה".

בהקשר של העלייה להר הבית, מבהיר מעוז: "עמדתה של 'נעם' אנחנו נגד עלייה להר הבית גם איתמר בן גביר יודע את העמדה הזאת נגד העלייה להר הבית של יהודים, אנחנו הולכים לפי פסיקות הרבנים הראשיים לדורותיהם".

ח"כ מעוז הדגיש: "אני יהיה בגוש נתניהו, אבי מעוז מכיר את בנימין נתניהו כבר 38 שנה, עוד כשהיה שגריר באו"ם, יש לו זכויות רבות, אנחנו מאוד מעריכים את הסיעתא דשמיא שלו. אנחנו חושבים שלבוא ולהתערב למצביעי 'הליכוד' את מי להשים בראשם - זה עיוות. הליכוד בחר בנתניהו, אנחנו צריכים לכבד".

לסיום התייחס מעוז על הצעד של נפתלי בנט בשנה האחרונה: "טוב עשה שהוא פרש, אומנם מאוחר, גרם להמון נזקים למדינת ישראל. אני מציע גם לאיילת שקד, שגרמה לאותם נזקים, מציע לה: תפרשי בכבוד לפני שיהיה לך ביזיון. הנדל ושקד לא חלק מגוש הימין, הם גרמו לנזקים גדולים לימין ועכשיו הם רוצים לקבל את קולותינו?".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר