הנציג של לפיד באולפן • צפו

"אתה גורם להדרת חרדים מהופעות"; ח"כ ולדימיר בליאק: "רוצים הפרדה בבתי מרקחת"

ההפסד בבחירות; הטענות שלפיד קורא ל'מרד'; הכוונה לחזור להפגנות בגשרים; סערת אבי מעוז; הדרישה החרדית לאפשר הפרדה בהופעות למגזר; תקציב החינוך והיחסים עם החרדים • ח"כ ולדימיר בליאק מ'יש עתיד' בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דודי פלוג)

תחילה התייחס ח"כ בליאק לסיבה להפסד מחנה המרכז-שמאל: "יש הרבה סיבות, יש סיבות טכניות שמרצ לא עברו ועוד, ואולי יש סיבות יותר משמעותיות, בפוליטיקה לפעמים אתה מנצח ולפעמים אתה מפסיד. 'יש עתיד' גדלו ב-40%, אני לא מתנצל שקראנו לאנשים להצביע ל'יש עתיד'. אנחנו עובדים על הסקת מסקנות".

"להבדיל מהאופוזיציה היוצאת, שהיו אנשים שסירבו לקרוא לראש הממשלה 'ראש הממשלה', אנחנו מקבלים באופן חד משמעי את תוצאות הבחירות, יש פה צד שניצח", מבהיר ח"כ בליאק.

לדבריו: "נלך לאופוזיציה בראש מורם, יש לנו ציבור גדול מאוד, לא רק שלנו - יש סקר גם של מצביעי 'הליכוד' שדואגים לדמוקרטיה הישראלית. כשאתה קורא ליו"ר אופוזיציה ראש ממשלה - זה מרד. מה שאנחנו עושים זה חלק מהדמוקרטיה".

ח"כ בליאק מתייחס לדרישה החרדית לאפשר הופעות בתוך המגזר בהפרדה: "הדרישה שלהם היא 'מתן שירותים צביוריים' בהפרדה, זה לא רק הופעות, זה קיים כבר היום, אין הופעות היום? זה מתקיים היום. לי יש בעיה שכספי ציבור יממנו הפרדה מגדרית, אני לא מוכן לתת יד להדרת נשים, זה לא רק הופעות, זה גם בתי מרקחת".

ח"כ ולדימיר בליאק בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר'

הח"כ מ'יש עתיד' מדבר על ההפגנות הצפויות ממחנה האופוזיציה: "אנחנו יוצאים בסופי שבוע לגשרים, האקואליציה הולכת לקבל אופוזיציה לוחמנית". בליאק מדגיש: "מעולם לא פסלנו וגם כעת אנחנו לא פוסלים את המפלגות החרדיות".

ח"כ בליאק טעו כי דרעי לא ראוי לכהן כשר, למרות שיאיר לפיד סירב להצהיר זאת ערב הבחירות: "יש לי בעיה עם זה, יש חוק שלא מאפשר לעבריין סידרתי לכהן כשר.

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר