נפרד מהפוליטיקה | צפו

השר יועז הנדל בריאיון סוער: "גפני הוא פריץ שמנסה לשלוט במדינת ישראל"

השמחה לאיד לאחר שנשאר מחוץ לכנסת; הכישלון ביישום רפורמת הסלולר שלו שתבוטל בשבועות הקרובים; העימות החזיתי עם הפוליטיקאים החרדים; המפגש שעורר סערה עם בכירי הרבנים והאדמו"רים; הממשלה שתקום ומי ציוני יותר? השר יועז הנדל נפרד בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי )

שר התקשורת, יועז הנדל, יסיים בסוף השבוע את תפקידו וייצא לפסק זמן מהחיים הציבוריים. בריאיון סוער באולפן 'כיכר השבת' הוא נפרד מהתפקיד ומתייחס לשנתיים הסוערות כשהפך בעיני הפוליטיקאים החרדים לאחד מאויביה המרכזיים של היהדות החרדית. צפו בריאיון המלא.

קטעים מהריאיון

תחילה התייחס השר הנדל לשמחה לאיד בקרב הסיעות החרדיות לאחר שנשאר מחוץ לכנסת: "קודם כל אני רואה את החזירות על התפקידות, שכירות הכוח, מה שהעסקנים עושים זה לגרום לציבור הישראלי לשנוא את החרדים.יש ניסיון להשפיע על החברה הישראלית".

הנדל מביא דוגמא שלדבריו יכולה לפגוע בציבור הישראלי כולו: "שדור 2 ו-3 יישאר ולא יעברו לדור 4 ו-5 שלכל הישראלים יהיה פחות כיסוי, יהיה נזק למערכת הביטחון ובלבד שלחלק מהמגזר יהיה טלפונים ישנים למרות שאפשר טלפונים חדשים כשרים".

באשר לרפורמת הסלולר שלו שנכשלה, אומר הנדל: "אני בניגוד לעסנקים החרדים אין לי רפורמות למגזר, אני ממלכתי. הרפורמה מיועדת לכולם, שיש חוק וסדר לכולם. הנה, השבוע העסקנים החרדים נלחמים איך לשמר את הרפרומה שלי, אני אמרתי שתהיה תחרות בלטלפונים הכשרים ובסופו של דבר הם משמרים את הרפורמה שלי בלי להגיד את זה כך".

השר יועז הנדל בריאיון לישי כהן

לדבריו: "הבקשה לשליטה על רב במערכת הביטחון, בצבא, זו דרישה הגיונית? לא איכפת לי מה סמוטריץ' אומר, מבחינתי החרדל"ים והחרדים זה אותו דבר, לא רוצה שיכפו על אזרחי ישראל בענייני דת ומדינה".

"אם הם גרמו לבן אדם כמוני לשבת כאן ולומר מה שאני אומר, ולומר לך שהעסקנים האלה גרועים למדינת ישראל, גפני הוא פריץ שמנסה לשלוט על החברה הישראלית", הוסיף הנדל.

הנדל תקף את העובדה שהממשלה נשענת על הסיעות החרדיות שלדבריו אינן ציוניות: " אתה לא יכול להקים ממשלה שאין בה כוחות ציוניים או להיות תלוי בכוחות לא ציונים. אתה שאלת את ליצמן הוא ציוני? אני אומר לך שאמונה בבית לאומי בבית היהודי, התיישבות קליטה והגנה על המולדת...

"מה זה ציונות? אני לא חושב שאתה לא אוהב את ארץ ישראל. להיות ציוני זה להגן על המולדת, לשרת את מדינת ישראל, אין ציונות אחרת. מי שלא מגן על המולדת ולא עוסק בהתיישבות וקליטת עליה - הוא פחות ציוני".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר