ריאיון באולפן | צפו

ח"כ מתן כהנא: "איתמר בן גביר? נמר מנייר; צעק בטירוף ומתעסק בפיתות, יצא קטן"

רפורמת המשפט והאיום להשבית את המדינה; ההסתה לרצח ראש הממשלה; הרפורמה הזהה לרפורמה של איילת שקד; ביטול הרפורמות שהוביל במשרד לשירותי דת; הטרור והתנהלות ממשלת הימין ואיתמר בן גביר | ח"כ מתן כהנא בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי)

ימים ספורים לפני שההצבעהעל רפורמת המשפט תצא לדרך במשכן הכנסת, התארח ח"כ מתן כהנא, השר לשירותי דת לשעבר, באולפן 'כיכר השבת' והתייחס למאבק נגד הרפורמה, האיומים לרצח ראש ממשלה, הפרידה מהמשרד לשירותי דת וביטול הרפורמות שהוביל. צפו בריאיון המלא.

קטעים מהריאיון

ח"כ כהנא התייחס לרפורמת המשפט והאיום להשבית את המדינה: "בני גנץ אומר, אל מול המהלכים של השר לוין ונתניהו מנסים לקדם - צריך להיאבק בכל דרך חוקית אפשרית, זה אומר גם שביתה".

כהנא מדגיש: "אני לגמרי מאלה שחושבים שצריכים לתקן את מערכת המשפט, להחזיר את האיזון, אני חושב שכיום יש כוח עודף שנמצא בידיים של מערכת המשפט וזה לא נכון שהוא יהיה שם, אבל אני חושב שאם הצד שלנו, הצד הימני, ינצח בנוקאאוט, זאת תהיה בכייה".

לדבריו: "אני חושב שהיום הדרך שבה הם מציעים לבחור שופטים היא דרך פגומה מאוד, הם נותנים כוח מוחלט לממשלה ולעומד בראשות ממשלה".

כהנא מתייחס לעובדה שהרפורמה של ליריב לוין דומה לרפורמה שהציעה איילת שקד: "אתה צודק, אבל אני חושב שאם ננצח את הצד השני בנוקאאוט - זאת תהיה בכייה לדורות. יש פה חצי מהעם שחרד, אסור לנו להגיע למצב שדורסים את הצד השני, אפשר להגיע לתיקון".

ח"כ מתן כהנא בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר'

באשר להסתה נגד ראש הממשלה והשרים, אומר הח"כ מ'המחנה הממלכתי': "לקחת את הקריאות ההזויות והנפשעות האל הולנסות לצבוע דרכן מחנה שלם שמודאגים ממה שקורה פה - זה לא בסדר. ברור שמגנים את הקריאות האלה, אסור לנו לשתוק לקריאות האלה".

כהנא מתייחס למי שהחליף אותו במשרד לשירותי דת, השר מיכאל מלכיאלי: "הוא עסוק בעיקר להראות שהוא הורס את כל מה שהיה בממשלה הקודמת, אני חושב שזו טעות".

בסיום הריאיון התייחס השר לשעבר לפיגוע הרצחני בשכונת נווה יעקב והירי מרצועת עזה ליישובי הדרום: "מה שאני רואה זה נמרים מנייר שצעקו וצעקו במשך שנה וחצי ויוצאים כאלה קטנים, בן גביר, סמוטריץ', כל האלה שצעקו עלינו בטירוף, ועכשיו מתעסקים בפיתות ובשטויות, הם היו שוחטים אותנו על דברים כאלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר