הקרב על אלעד

התירוץ של מאיר פרוש: גם הרב עובדיה היה כפוי טובה

רוח קרב מנשבת בעיר אלעד בשל ההתמודדות בין צוריאל קריספל לשרוליק פרוש על ראשות העיר. בראיון לתוכנית 'פילפוליטיקה' נשאל ח"כ מאיר פרוש על טענת ש"ס כי מדובר בצעד של כפיות טובה מצדו, ובחר לתרץ זאת בכך שגם מרן הגר"ע יוסף זצ"ל פגע באביו ורמז אף על היותו כפוי טובה בהקמת ש"ס. האזינו (מקומי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
ח"כ מאיר פרוש (צילום: כיכר השבת - שלומי כהן)

רוח קרב מנשבת בעיר אלעד בשל ההתמודדות על ראשות העיר בין צוריאל קריספל מועמד הציבור תנועת ש"ס והציבור הספרדי, לשרוליק פרוש מועמד יהדות התורה.

ח"כ מאיר פרוש, העומד מאחורי המועמדות של בנו, מעד אמש (חמישי) בלשונו בצורה חמורה כאשר רמז ל'כפיות טובה' מצד מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל כלפי אביו ז"ל.

במהלך ראיון לצמד הפרשנים, אבי בלום ויעקב ריבלין, בתוכנית "פילפוליטיקה" ברדיו 'קול ברמה', נשאל פרוש על טענת ש"ס כי התמודדות בנו יש בה צעד של כפיות טובה לאחר שש"ס תמכה בו בבחירות לראשות העיר ירושלים וכן תמכה במועמדו לראשות העיר ביתר עילית, שאלה שהביאה להתבטאות החמורה של פרוש כלפי מרן זצ"ל.

אבי בלום, פנה לפרוש וציטט את טענות ש"ס: "יש כאן קשרים ענפים עם המשפחה. כשהם היו צריכים אותנו בביתר, למרות שהייתה לנו הבטחה לפינדרוס באנו והיינו לצידם. כשהרב מאיר פרוש יצא לדרך בירושלים הוא בא וישב ליד מרן זכר צדיק לברכה. וכאן נעשה מעשה שלא ייעשה: העיר היא עיר של ש"ס ולא של שלומי אמונים, והם מנסים לגנוב לנו אותה מהידיים".

יעקב ריבלין הוסיף ואמר: "ביום ראשון תהיה איזו עצרת, ויופיעו שם עדויות חותכות ממיטת מרן זצ"ל, על הכפיות טובה של משפחת פרוש".

בתגובה לדברים, השיב ח"כ מאיר פרוש: "אני צריך לדייק בלשוני מכיוון שאנחנו נמצאים בסיטואציה מאוד רגישה. אני בטוח שהרב עובדיה יוסף זכר צדיק וקדוש לברכה אמר להצביע למאיר פרוש בירושלים כי הוא חשב שמאיר פרוש ראוי יותר לשבת על כס ראשות העיר ירושלים במקום ברקת".

"ודאי שאנחנו מודים ומעריכים, ויודעים להעריך את זה", המשיך פרוש, "את הקשר הטוב שהיה למשפחת הרב פרוש עם הרב עובדיה יוסף - הוא קיים, הוא היה והוא יהיה. זה ממש חוצה גבולות של מפלגות".

וכאן, שחרר פרוש את האמירה הבעייתית כשרמז על כפיות הטובה, כביכול, של הרב עובדיה: "כשהרב עובדיה יוסף זכר צדיק לברכה הקים את ש"ס, לר' מנחם פרוש ז"ל זה אכל את הלב שחלק מאלה שהוא גדל אתם יחד פותחים מפלגה, אבל הרב עובדיה יוסף פתח את ש"ס...".

בעקבות פרסום הדברים ב"כיכר השבת" והסערה הגדולה שהם חוללו, מלשכת ח"כ מאיר פרוש נטען כי ניתנה לדברים פרשנות לא נכונה.

עוד נמסר כי פרוש שמר על מערכת היחסים הטובה שהייתה לו עם מרן.

עם זאת יצויין כי ח"כ מאיר פרוש לא התייחס לגופם של דברים ולא נתן הסבר אחר לדבריו כפי שנאמרו בראיון ולא התנצל.

האזינו לדבריו של פרוש באדיבות רדיו 'קול ברמה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר