סוף סוף יש תשובה לשאלה: איפה צריך לאחסן את הקטשופ?

אין ספור דיונים ברשתות החברתיות ובפורומים ברשת דנות בשאלה הגורלית, היכן צריך לאחסן את מטבל העגבניות האהוב, במקרר או במזווה. אז יש לנו בשורה טובה בשבילכם: מצאנו את התשובה (אוכל)

mame | כיכר השבת |
איפה לשים את האדום האדום הזה?
יש כמה מטבלים שהיינו מתערבים שכל אחת מכן מחזיקה במטבח: מיונז, חרדל וקטשופ. השאלה הגדולה היא, איפה? למרות ששני הראשונים תמיד מאוחסנים לבטח עמוק בתוך המקרר, מסיבה כלשהי אנשים חלוקים בסוגיה האם רוטב העגבניות החיוני הזה צריך להישמר בקירור או במזווה.
,ובכן, יש לנו סוף סוף את התשובה: תאחסנו אותו במקרר - תמיד. "הקטשופ כבר לא מכיל סודיום בנזואט ויש בו פחות מלח בו ממה שהיה פעם", אומר סוזן ווסטמורלנד, מנהל חברת מזון גדולה. "צמצום החומרים המשמרים האלה הופך את האחסון במקרר לחובה.",במילים אחרות, בעבר, כאשר השתמשו ביותר מל כחומר משמר האחסון בארון היה בטוח, אבל היום אחסון הקטשופ במיקום מצונן תעזור לשמר את הרכיבים המשמרים שכמותם צומצמה.חוץ מזה אין דבר טוב יותר מאשר הניגוד של הצ'יפסים החמים עם הקטשופ הקר.
‏מזווה או מקרר? (צילום: שאטרסטוק)

ובכן, יש לנו סוף סוף את התשובה: תאחסנו אותו במקרר - תמיד. "הקטשופ כבר לא מכיל סודיום בנזואט ויש בו פחות מלח בו ממה שהיה פעם", אומר סוזן ווסטמורלנד, מנהל חברת מזון גדולה. "צמצום החומרים המשמרים האלה הופך את האחסון במקרר לחובה."

במילים אחרות, בעבר, כאשר השתמשו ביותר מל כחומר משמר האחסון בארון היה בטוח, אבל היום אחסון הקטשופ במיקום מצונן תעזור לשמר את הרכיבים המשמרים שכמותם צומצמה.חוץ מזה אין דבר טוב יותר מאשר הניגוד של הצ'יפסים החמים עם הקטשופ הקר.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית