זמן מלחמה

אקטואלי: עישון סיגריות מפחית חרדות? צפו

'נסתר וגלוי' • המתח והחרדה חוגגים, נמצאים בכל פינה - ואליקים ביננשטוק יספר לנו כיצד נזהה חרדות ופחדים ונטפל בהם • ומהם החומרים שרק יגבירו בנו את החרדות? (משפחה)

(ניהול אולפן: אריאל ליבא)

זמן מלחמה: המתח והחרדה חוגגים, נמצאים בכל פינה, והאדם החלש שחווה התקף חרדה בעברו ולא פתר את העניין מהשורש נמצא ברמת סיכון גבוהה לחוות שוב חלילה.

לצערנו, באזורנו מצטרפים בכל תקופה עוד ועוד למשפחת החרדתיים.

בתכנית היום מסביר אליקים ביננשטוק כיצד מזהים בכתב ותווי פנים אדם חרדתי או אדם הסובל מפחד מסוים שהוא נמצא ברמת סיכון גבוהה. וכן נותן תרפיה כיצד להתנהג במהלך התקף חרדה המצוי בזמן אזעקות ומלחמה.

הדרכים להתנהגות בזמן התקף: כיוון שהגוף מפריש 'הורמוני דחק' לצורך פעילות הנקראת "גירוי-תגובה" - האזעקה היא הגירוי וכניסת מצב הגוף לחרדה היא התגובה, לכן, אין טעם לנסות ולהירגע מכיוון שהגוף פועל בדיוק כפי שתוכנת.

בתכנית מסביר אליקים כי צריך לנתב את עוצמת הלחץ למקום חיובי ואז האדם ישיג רגיעה.

בנוסף, מדגיש אליקים כי צריכת קפאין, סיגריות וחומרים משמרים למיניהם - רק מגבירים את פיזור הורמוני הדחק ורמת הסטרס בגוף, ולכן יש להימנע מצריכת רכיבים אלו לסובלים מחרדות.

הגולשים מוזמנים לשלוח אלינו כתבי יד למייל: Y@kikar.co.il בעילום שם, כתב כתוב על דף חלק, לצייר ילד או ילדה, ועץ - אליקים ביננשטוק ינתח כתבי יד בשידור חי.

לפגישה אישית, לאבחון / טיפול עם אליקים ביננשטוק: eb@elyakimb.co.il
053-9000102
052-6571180

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר