"אני האישה שעמדה באמצע מאה שערים עם שלט"

והשבוע, ב"נפלאות בפרשה", אירחנו את מירב יהב, הבעלים של "770 דיגיטל". היא מספרת על העבודה המאתגרת שהובילה אותה להתחתן עם בעל תשובה, הקמפיינים הויראליים והשאיפות (נפלאות בפרשה, כיכר TV, מאמע)

מירי שניאורסון | כיכר השבת |
(צילום: אברומי לינשה)

"והיה עקב תשמעון" - בדרך כלל אנו נוטים לחשוב שיש סדר בקיום המצוות. קודם נקיים את המצוות החשובות יותר ואת המצוות הקלות נדחה לאחר כך, ל"עקב". נראה לנו שכדי לקיים מצוות אהבת ישראל ליהודיה שאנחנו אפילו לא מכירות, זו דרגה גבוהה מדי. מוטב קודם שנצליח להתייחס בחביבות לאנשים הקרובים לנו.

אך האמת היא, שאנחנו בדור כזה שאין יותר סדר. ברגע הזה של לפני הגאולה, "חטוף ואכול, חטוף ושתו" - נקפוץ ונחטוף כל מצווה שמזדמנת לנו. לא משנה מהי הדרגה הרוחנית שלנו בקיום מצוות. כל מצווה היא יקרה מפז. כל רגע בחיים אפשר לנצל ולפעול בו.

כדאי שנביט על עצמנו כמו שהקב"ה רואה אותנו - כחשובות, כיקרות, כבעלות ערך, ככאלה שיכולות וצריכות להשפיע בעולם. כל אחת עם האור שלה והשליחות המיוחדת שלה היא עולם.

והיום מתארחת בתוכניתנו מירב יהב, הבעלים של "770 דיגיטל". היא גדלה בבלגיה ועלתה לארץ כילדה וכיום נשואה, אמא ל-6 ילדים וגרה בלוד. מה שמייחד את מירב, כך היא מגדירה את עצמה, זה האומץ והנועזות שלה לפעול ולהשפיע בעולם.

שאלנו אותה איך הגיעה מתחום החינוך המיוחד שאותו למדה למקצועות הדיגיטל, מתי גילתה את הכישרון המיוחד שלה לשיווק, היכן מתגלים קשיים בתוך העולם הנוצץ שבו היא עוסקת, איך זה לעבוד עם הבעל, איזה קמפיין היא לעולם לא תעשה, איזה קמפיין היא מצטערת שלא הגיע אליה, מהן שאיפותיה לעתיד ועוד.

***

מדהים לראות ולגלות איך ממש בכל תחום ובכל מקצוע ניתן לבצע שליחות ולחפש להשפיע טוב, על לקוחות או אנשי מקצוע שעובדים איתנו בשיתוף פעולה. בסופו של דבר, האווירה בין המסדרונות והארת הפנים, חשובה לא פחות מהתוצר הגשמי.

ואתן, צופות יקרות? איך תוכלו לקחת את האומץ שבכן ולהשתמש בו כדי להשפיע בעולם? מוזמנות לספר לנו ולשמור על קשר – נפלאות – בדף הפייסבוק שלנו או דרך המייל שלמטה.

עריכה והגשה: מירי שניאורסון, נשיאת ארגון הנשים נפלאו"ת, מרצה, מנחה ושליחה בתקשורת.

mirisch1@gmail.com

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר