בן דהן: "אם לא היו משחקים בשבת - ייתכן והייתי שחקן כדורגל"

סגן שר הביטחון אלי בן דהן אמר במהלך דיון שהנחה בכנסת כי הוא אחד התוצרים של קיום משחקי הכדורגל בשבת. "במצב אחר, ייתכן והייתי היום שחקן בנבחרת ישראל. יכול להיות שהפסידו אותי"

שרון מנדל | כיכר השבת |
בן דהן על המגרש (צילום ארכיון: פלאש 90)

סגן שר הביטחון ח"כ אלי בן דהן הודיע היום (שלישי) במהלך דיון שהנחה בין תלמידי תיכון ליד"ה ותלמידי מועצת הנוער בנושא קיום משחקי ספורט בשבת, כי יקדם את העברת משחקי הספורט ליום ראשון.

"אני רב ואני גם שחקן כדורגל, כשהייתי נער שיחקתי בנבחרת הנוער של הפועל באר שבע, היום אני בנבחרת הכנסת. מדינת ישראל היא יהודית ודמוקרטית, והמשימה שמוטלת עלינו היא לחבר בין שני המאפיינים הללו. מדינת ישראל מושתתת על מסורת ישראל שהועברה לעם ישראל מדורי דורות ועלינו לשמור עליה".

הדיון בכנסת (באדיבות המצלם)

"כמעט כך מתנהל דיון בכנסת" סיפר בן דהן לתלמידים, "גם אנחנו בכנסת מתווכחים ומביאים טיעונים ענייניים לשני הצדדים, בסופו של הדין יש הצבעה שבה הרוב מנצח. למעשה, ניתן לומר שאני אחד התוצרים של קיום משחקי הכדורגל בשבת. במצב אחר, ייתכן והייתי היום שחקן בנבחרת ישראל. מי יודע, יכול להיות שנבחרת ישראל בכדורגל הפסידה אותי."

בהמשך, בן דהן ציין שהעברת משחקי הכדורסל בליגת העל מליל שבת למוצאי שבת, ראשון ושני "עשתה רק טוב לכדורסל".

הוא הודיע כי בכוונתו לפעול כדי להעביר את משחקי הספורט ליום ראשון: "כך יתאפשר גם יום חופש ביום שבת וגם אפשרות לאוהדי הכדורגל כולם להגיע למשחקים ולעודד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר