רץ ברשת: היטלר הזמין קפה ב'ארומה'?

בתמונה שרצה בימים האחרונים ברשת הפייסבוק נראה כי בחשבונית של 'ארומה' נכתב כי האורח הוא "היטלר". מסתבר: מדובר בפרובוקציה של לקוח נגד עובדי בית הקפה. בארומה מגיבים: "נפעל גם למצות את הדין עם האדם האמור ואת כל כספי הפיצויים שיפסקו נתרום לארגונים של ניצולי השואה"

יוסף פאר | כיכר השבת |
ארומה (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

בתמונה שרצה ברשת ה'פייסבוק' נראה כי לקוח שביקר ברשת בתי הקפה 'ארומה' ענה לשם "היטלר".

לא, אל תבהלו, היטלר לא חי, וגם לא ביקר בישראל, מדובר בפרובוקציה של לקוח שרצה לעקוץ את צוות השירות במקום.

לדברי הלקוח, כאשר הוא המתין לשירות, הוא ראה שאנשי השירות עסוקים בלהתלוצץ, והחליט למחות כנגד השירות.

כאשר המלצרים שאלו אותו לשמו, הוא ענה 'היטלר'. את החשבונית הנושאת את שמו של היטלר שקיבל מהמלצרים, הוא הפיץ ברחבי הרשת, וזכה לתגובות רבות, רובם - ביקרו את השימוש בסמלי השואה.

ב'ארומה' הגיבו למעשה ואמרו: "לראשונה נתקלנו באדם אשר מתוך רצון מפורש לעורר פרובוקציה, לא היסס לבזות את זכר הנספים ואת כבוד הניצולים מהשואה. אתמול, סבר לקוח באחד הסניפים כי השם "היטלר" מתאים לביצוע הזמנה, וזאת מבלי לתת את דעתו למשמעות השם, ולביזוי ערכי השואה, וחבל. מישהו משער מה הזוועה שהיו חווים ניצולים אם היו שומעים, כי במדינת ישראל –מדינת העם היהודי - מזמינים לכוס קפה את היטלר?"

"הקופאית הצעירה נכנסה למצוקה, אך הלקוח עמד על דעתו. (בדף הפייסבוק שלו הוא טוען, כי מדובר בנחישות...). אין ספק שהלקוח קיווה ורצה, כי יוכרז בקולי קולות בסניף השם "היטלר". כאשר ההזמנה הייתה מוכנה, הצוות לא היה מוכן להכריז בקול את השם האמור, ולכן נוצר עם הלקוח קשר עין, וההזמנה נמסרה לו ישירות. ארומה גאה ותומכת בקופאית הצעירה ובצוות הסניף, שהובאו למצב הבלתי אפשרי, ואשר בשכל ישר לא נגררו לפרובוקציה, ולא הכריזו את השם ברמקול, אלא הגישו את ההזמנה ללקוח".
בארומה ציינו כי "נפעל גם למצות את הדין עם האדם האמור ואת כל כספי הפיצויים שיפסקו לטובתה היא תתרום לארגונים של ניצולי השואה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר