אפליקציה פיקטיבית הציעה: בואו לעקוב אחר חבריכם בוואטסאפ

צעיר בן 23 מספרד, ייצר עמוד אינטרנט שקרי שהציע לגולשים לעקוב אחר חברים בוואטסאפ. מעל 10 אלף משתמשים נפלו בפח, ויוצר העמוד גרף לכיסו 53,000 דולרים (טכנולוגיה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
וואטסאפ (צילום: יח"צ)

אלפים נפלו בפח שטמן עבורם יוצר אפליקציה פיקטיבית המתחזה לוואטסאפ: האפליקציה 'וואטסאפ ספיי' שזכתה לפופולאריות רבה בקרב משתמשים מספרד, מתבררת כהונאת ענק. יוצר האפליקציה הפיקטיבית הרוויח במהלך מסע ההונאה שנמשך כחודשיים - סכום של עשרות אלפי דולרים.

האפליקציה הפיקטיבית, הציעה למשתמשי מכשירי הסמארטפון אופציה של מעקב אחר הודעות שנשלחות על ידי חבריהם, דבר שלא באמת קיים במציאות.

על פי הדיווח באתרי חדשות בספרד, מאחורי ההונאה עומד צעיר בן 23, שאיתר ברשתות החברתיות השונות מעל 10 אלף משתמשים שביקשו לעקוב אחר חבריהם ברשת.

עבור אותם אלפי גולשים, הוא ייצר את עמוד האינטרנט 'וואטסאפ ספיי', כאשר אותם משתמשים שביקשו לעקוב אחר חבריהם, נאלצו להשאיר את מספר הטלפון שלהם בעמוד, בכדי לקבל את האפליקציה למכשיר הטלפון שלהם.

כחלק ממסע ההונאה שארך כאמור כחודשיים, גרף הצעיר בן ה-23 לכיסו סכום של עשרות אלפי דולרים. בעקבות הדיווחים השונים כי מדובר בהונאה, פתחה המשטרה בחקירה, ועצרה את הצעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר