בוחרים נכון

5 טיפים מנצחים לבחירת אולם אירועים

הצלחת נשברה? מזל טוב! חשוב לדאוג מידית לאולם אירועים לחתונה • איך נדע לבחור אולם שעונה על הצרכים שלנו? • עושים לכם סדר עם כל מה שחשוב לאירוע (מתחתנים ב'כיכר')

ארי טננבוים | כיכר השבת |
כמה אנשים יופיעו והאם יש נגישות. לבדוק הכל על האולם (צילום: שאטרסטוק)

אחד הדברים שהכי חשוב לבצע מיד לאחר האירוסין, בשעה טובה, זה לדאוג לאולם, הזוג צריך לעמוד תחת החופה איפשהו וכדאי שהמקום הזה יהיה יפה, נקי, איכותי ומה טוב גם שלא יוציא אותנו עם חור גדול בכיס.

אז איך בוחרים אולם אירועים טוב? על מה כדאי לתת דגש ולזכור שמגיעים לבחור אולם?

כמות מוזמנים

ראשית כדאי לבדוק עם כל צד כמה אנשים מתוכננים להגיע על מנת להיערך בהתאם. אחרי שיש לנו את מספר המזומנים נדע להתכונן עם גודל האולם.

אולם או גן אירועים?

יש כאלה שמעדיפים אולם ויש כאלה שעושים את האירוע בגן אירועים. תלוי באופי המתחתנים ובעונת השנה. החליטו כבר כעת איפה אתם מעדיפים ולאחר מכן תעברו לטיפ הבא:

שאלו את החברים

אין בדיקה טובה יותר של מצר או מקום מלשאול את החבר'ה. בדקו איתם איפה הם התחתנו, ממה הם נהנו ומה כדאי היה לשפר. אגב כך, תשאלו אותם האם הם בכלל מרוצים מזה שהם התחתנו...

נגישות

כדאי לבדוק האם זה במקום שנח לכל האורחים משני הצדדים. האם אין פקקים גדולים בקרבת מקום (ואם כן להיערך בהתאם, או לחפש מקום אחר כמובן), האם יש חנייה בשפע ונגישות לנכים.

האם המקום נגיש? (צילום: שאטרסטוק)

השוו בין מקומות

גם אם החלטתם על מקום אחד שבו אתם רוצים שתתקיים החתונה, תמיד כדאי לבדוק מקום נוסף. אולי שם תקבלו דיל טוב יותר, ואולי תשימו לב לדברים שונים מהותיים שחשובים לכם בין האולמות.

מה כולל המחיר

בדקו טוב עם האולם (או בכמה אולמות, כאמור) מה אתם מקבלים בתמורה למחיר הכולל שתשלמו. האם הכיסא כלה כלול? האם תשלומי המנות כולל גם את השתייה המתוקה וגם את השתייה החריפה? הם מציעים שירותי פרחים? כיסאות מעוצבים בחופה זה משהו שכלול במחיר?

בפרק הבא: דברים שכדאי לשים לב אליהם אחרי שהחלטתם על אולם לחתונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר