הלברטל נאמן לשמאל הקיצוני / על הסכנה בהשקפת עולמו של דב הלברטל

היום הוא נגד מרזל, אתמול היה נגד החרדים, ובעצם הוא יוצא כנגד כל מי שבקרן החדשה ובשמאל הקיצוני אוהבים לתעב. דב הלברטל נאמן לשמאל הקיצוני. עו"ד איתמר בן גביר בתור תגובה

עו"ד איתמר בן גביר | כיכר השבת |
עו"ד איתמר בן גביר, כותב השורות (TOmer Neuberg/FLASH90)

דב הלברטל, חושב שכל הקוראים של האתר הזה טיפשים. אחרת אי אפשר להסביר את חזון הבלהות שהוא מנסה לייצר כאן באתר, כאילו בחירתו של ברוך מרזל לכנסת במסגרת הבלוק הטכני שייצרה מפלגת יחד עם עוצמה יהודית תביא למלחמת גוג ומגוג ולהחרבת ישראל.

האמת היא שלאחר מספר עימותים עם האיש, הלברטל שהינו מרצה מוכשר בקרית אונו, מגלה פעם אחר פעם שהוא מנותק מהצרות של העם היהודי בארץ ישראל וכנראה לא חי איתנו את המציאות הכל כך קשה שמתרחשת במדינת היהודים. הוא מתעלם לא רק מהמציאות אלא מההיסטוריה הקרובה והרחוקה, לצערי הלברטל כבר מזמן עבר צד והוא מנסה להיות חרדי המחמד שמסית נגד צדיקים, וקוטף את אהדת השמאלנים...

היום הוא נגד מרזל, אתמול היה נגד החרדים (בראיון בעיתון הארץ תקף את האברכים לומדי התורה) ובעצם הוא יוצא כנגד כל מי שהחברים בקרן החדשה והשמאל הקיצוני אוהבים לתעב – כזה הוא הלברטל , דוס מחמד שיודע שהוא לא מייצג חרדי אחד, אבל מנסה להציג את עצמו כמי שהוא שליח של מרנן ורבנן...

אלא שיש גם גבול לציניות והמילים אפילו באינטרנט חייבות לעצור באדום. יש הלכה, יש תורה, אסור לכתוב דברי שקר וכזב אסור להשמיץ והלברטל לא מפסיק לעשות זאת: מרזל הוא זה ששופך דמים? האם אלה ששופכים דמים הם לא חבריך הלברטל, שאתה מבצע עבורם את העבודה פעם אחר פעם ומנסה לגרוע קולות מהימין לטובת חבירה למפלגות השמאל כאשר דווקא מפלגות אלה הם שהביאו עלינו את אוסלו (הסכם שהביא לרצח של אלפי יהודים).

האם לא היו אלה הרעיונות שאתה תומך בהן, רעיונות כגון גירוש יהודים, בריחה מגוש קטיף שהביאו לרחובות ישראל את הטרור.

מעבר לעובדה שהאידיאולוגיה של הלברטל כלל לא מעוגנת במקורות והיא מנוגדת לתורת ישראל, הרי שהניסיון מוכיח שדווקא החזון של הלברטל והתחושה כי אם ניתן להם ונוותר להם על הארץ שלנו נביא שלום, היא היא שהביאה לשפיכות דמים שהרי טרור לא מנצחים בכניעה.

ויש לי חדשות בשבילך הלברטל, האויבים שלנו רוצים לרצוח אותנו לא בגלל שמרזל יהיה חבר כנסת: עוד בשנת תרפ"ט שנים רבות לפני שברוך מרזל נולד האויבים ביקשו להרוג יהודים, גם כאלה שרק רצו דו קיום ושלום... פעם אחר פעם הוכח שהלכה היא שעשיו שונא ליעקב.

דווקא הגאווה היהודית (להבדיל מגאווה פרטית) שמקרין ברוך מרזל, דווקא העמידה על העקרונות, אי הויתורים, חוסר הרצון להיכנע ולהתרפס היא שמקיימת את ציווי התורה, ומונעת שפיכות דמים !

מי שבורח מגוש קטיף, וחברון, ושכם וגוש עציון יגלה שהטילים ינחתו על בני ברק, את זה מרזל רוצה לעצור והמפלגה של אלי ישי, היא יופי של הזדמנות למען כל מי שנאמן לעם ישראל וארץ ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר