צביעות שמאלנית: אורן חזן חוטף בגלל שהתנהג כחילוני

הצביעות החילונית במיטבה. מצקצקי הלשון מן השמאל החילוני שהחופש מדת נר לרגלם מגנים את ח"כ חזן, על כך שביצע - קראו היטב - את מה שהם מטיפים לו השכם והערב (דעות)

אברהם לביא | כיכר השבת |
אורן חזן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ביממה האחרונה המדינה סוערת. אורן חזן, חבר כנסת צעיר, שנכנס כמעט במקרה לכנסת, ביצע (לכאורה) מעשים לא מוסריים בזמן שהותו בחו"ל. ערוץ 2 קבע סדר יום, "הרים" תחקיר נגד חבר הכנסת הצבעוני, והצביעות חוגגת.

הצביעות החילונית במיטבה. פתאום מצקצקי הלשון מן השמאל החילוני שהחופש מדת נר לרגלם מגנים את ח"כ חזן תחת כל עץ רענן, על כך שביצע - קראו היטב - את מה שהם מטיפים לו השכם והערב.

לפתע פתאום, איש מר"צ חיים אורון (ג'ומס) הופך לרגע לאיש נטורי קרתא. לרגע, לחילוני בה"א הידיעה, מפריעה העובדה שאורן אסף חזן התנהג (אם אכן הפרטים בתחקיר נכונים) כמו חילוני סטנדרטי, ועשה את מה שאנחנו כיהודים חרדים מגדירים כ"עבירות" על מצוות השם ותורתו.

דווקא ג'ומס וחבריו הקוראים מעל כל במה תיגר על היהדות, היו צריכים להיות הראשונים שמגוננים על ח"כ חזן ועל התנהגותו - המוסרית מאוד - על פי השקפת העולם הניהליסטית-חילונית.

הרב אבי לביא לא מבין מה אתם רוצים מאורן חזן

היינו צריכים לשפשף את עינינו בתדהמה לנוכח פסטיבל הצביעות הלאומי שהחל מרגע פרסום התחקיר על מר חזן. פתאום כולם דתיים, כולם חרדים, כולם נטורים וכולם שומרים את התורה. לפתע עשרת הדברות הפכו לערך מקודש, עד כדי כך שמר אורון, קרא הבוקר לנתניהו, בראיון לרזי ברקאי בגלי צה"ל, לפטר את חזן, או לחילופין הציע שמר חזן ייקח אחריות ויתפטר מיוזמתו.

לא ברור כיצד הדוגלים ברלטיביזם מוסרי המכשיר כל שרץ אנטי מוסרי בק"ן טעמים, פתאום עטים על טרפם בפראות כזו. יש לחשוד באופן ברור במניעים העומדים מאחורי ההתנפלות על חזן.

יש לסייג ולומר ברורות, מעשיו של מר חזן (אם יתבררו כנכונים) עומדים בניגוד גמור להלכלה ולכל מה שהיהדות מייצגת, אך מסע הצביעות הנוכחי של אותם חילוניים נגד חזן מלמד על התנהגותם במאבקם נגד כל דבר שבקדושה. תחת מצג שווא של מוסריות וליברליזם הם נלחמים בכל דבר שלא עומד בקו אחד עם השקפת עולמם, אם זה אורן חזן "הסאחבק" הימני שלא "יושב להם" טוב בעין, ואם זה יהודי חרדי שמבקש לשמור על התורה הקדושה.

אם אותם חילונים שבסתם יום של חול מתנהגים כניהלסטים מן השורה, תוקפים היום את אורן חזן, הרי הוברר למפרע כי מאחורי כל מתקפה עומדים מניעים אישיים לחלוטין. אין כאן לא ליברליזם ולא נאורות, אלא שנאה קלאסית לאחר ולשונה, ולא משנה במי מדובר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר