מצלמת הרייטינג מופעלת אפשר לנצל זמן מסך

עכשיו זה הזמן של הפוליטיקאים ואנשי ציבור החרדים. הם כבר הספיקו לגנות. מצלמת הרייטינג מופעלת, וחופש הפרסום גדול, אז הם נעמדים שם, מתנערים מלכלוך שהדביקו לעצמם (טור דעה)

שלהבת חסדיאל | כיכר השבת |
זירת הדקירה (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

עכשיו זה הזמן של הפוליטיקאים ואנשי ציבור החרדים. הם כבר הספיקו לגנות עוד לפני שביקשו מהם. נו ברור, הם חרדים הרי והדוקר גם חובש כיפה, זקן, ופאות והם הרי ממלכתיים ופלורליסטים.

האמת היא שבלעדיהם אף אחד לא היה מקשר את הדוקר לחרדים. אבל מצלמת הרייטינג מופעלת, וחופש הפרסום גדול כמו חופש הביטוי, אז הם נעמדים שם, מתנערים מלכלוך שהדביקו לעצמם.

במקום פשוט לגנות במינון המתאים כמו כל המדינה מלבד אותם פסיכופתים שמחפש רק סיבה לדקור אנשים, ויש מי שגם מוכן לעזור להם.

הלקח צריך להיות ברור, שאירועים מהסוג הזה הוא קרקע פוריה עבור הוצאת האנרגיות של פסיכופטים הקיימים בכל מגזר. ואם אין מי שמסוגל להגן על הצועדים, המשטרה, המארגנים או כל גורם רלוונטי אחר, יתכבדו נא מארגני המצעד ולא יעוררו פסיכופטים מתרדמתם.

החרדים אמנם מתנגדים לאירועים מהסוג הזה אבל הפער בין פגיעה בנפש, לבין מחאה קולנית ככל שתהיה הוא גדול כמו מקומו של חופש הביטוי בבירה.

אז בבקשה נציגי הציבור החרדים, אל תתפתלו, אל תתייפיפו ותתנצלו בשם מגזר שלם. בכך שאתם הראשונים לגנות אתם רוקדים טנגו עם הצד שמבקש להאיר את הנושא מהזוית שלו.

אין כאן מקום לספק.

האחריות הבלעדית היא של המשטרה, גורמי הרווחה ומארגני האירוע. על אחת כמה וכמה כמו במקרה זה, כאשר ניתן היה לצפות את האירוע קודם לכן, ברמה כזו או אחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר