העברת סמכויות או בריחה מאחריות? / איתן כבל במכתב פתוח לאריה דרעי

ח"כ איתן כבל במכתב פתוח ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי בעקבות כוונתו להתפטר ממשרד הכלכלה ולהביא לאישור מתווה הגז: "מסרב להאמין שהסכמת להיות שחקן מרכזי במעשה נכלולי שכזה" (טורים)

איתן כבל | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

התיישבתי לכתוב לך את המכתב הזה דקות לפני כניסת השבת עת נשלחה לי ההודעה כי רינו צרור העלה פוסט, בו הוא כותב כי מסתמן שבימים הקרובים ימצא הפתרון לסאגת מתווה הגז. לדבריו, ולאור פרסומים נוספים בתקשורת, הפתרון נמצא כי השר אריה דרעי צפוי להתפטר מתפקידו, ובכך להעביר לראש הממשלה את תפקיד שר הכלכלה, דבר שיאפשר לראש הממשלה לחתום מיד על סעיף 52 לחוק ההגבלים העיסקיים – דברים אלה מצטרפים לגל שמועות עיקש שמסרב לגווע.

אודה שאני מתקשה להאמין לכך ובתוכי אני מסרב להאמין שהסכמת להיות שחקן מרכזי במעשה נכלולי שכזה. אני מודיע מראש, שלמרות שרינו צרור אמין עלי לחלוטין, הרי אם כתבתי דברי הבל התלושים מהמציאות , אזי אני מתנצל בפניך ומבקש סליחה ממך מעומק ליבי. חוסר יכולתי לקבל זאת ולהאמין לפרסומים הוא פועל יוצא של העובדה שעד כה עמדת כחומה בצורה וסרבת להיכנע לגחמותיו של ראש הממשלה – דבר שסיפק לך תמיכה ורוח גבית מקבוצות שונות ורחבות בחברה הישראלית.

אריה מכלוף דרעי, אם יסתבר שחס וחלילה הסכמת להיות השותף הבכיר למעשה נכלולי שקוף שכזה, הרי מעבר לעובדה שצדקתי בכל מילה שאמרתי בעבר בעניין, הרי עתה אצטרך לבקש סליחה מכל מי שאמר לי,מביתך ומחוצה לו כי האריה נשאר אריה, ורק השיטות השתנו. אדגיש בפניך שכמעט תמיד עמדתי מול "המלעיזים" ואמרתי חזור ואמור, שדרעי של היום השתנה והוא עתה אריה מכלוף דרעי נציגם של השכבות החלשות ולא עושה דברם של ראש הממשלה ושל הטייקונים.

בנוסף לכך,עדיף כבר היה להתעמת מול אלי ישי שתפיסותיו בעיניי הן רחמנא לצלן, אבל לפחות אמת דיבר, וידעתי תמיד מה ניתן לצפות ממנו. אם אתה חושב שתרגיל של העברת הסמכויות, השקוף כל כך, מנקה אותך משותפות למעשה, אז טעות בידך. עדיף שתחתום, מאשר הזאב יתכסה בעור של כבש ויחשוב שהצליח להערים עלינו. אדוני השר, הסמכויות הן שלך, והעברתן לראש הממשלה אינן מנקות אותך כלל וכלל אלא הופכות אותך לשותף בכיר, נכלולי ונקלה.

אלוקים בשמים עדי שאני נושא תפילה לבורא עולם שכל אשר פורסם וכל אשר כתבתי בטעות יסודו. יחד עם זאת, דע לך, שאם אכן הדברים נכונים אינך ראוי לדעתי לשאת בשום תפקיד ציבורי, כי אולי שילמת פיזית את חובך לחברה, אך בנפשך לא השתנית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר