מהלך מבריק

עד ההגנה במשפט נער הגבעות: העבריין שלום דומרני

במסגרת משפטו של נער גבעות שדובב על ידי מי שהציגו את עצמם כעבריינים ובני משפחות פשע, זימן עו"ד איתמר בן גביר כעד הגנה את שלום דומרני: "התנהלות לא שגרתית" (חדשות)

שלום דומרני (צילום: Gideon Markowicz/FLASH90)

העבריין שלום דומרני זומן לבית המשפט בכדי לשמש כעד הגנה במשפטו של נער גבעות נגדו הוגש כתב אישום בגין מעשי תג מחיר. דומרני זומן בניסיון לבטל הודאה של הנער שהוצאה ממנו לאחר איומים והתנכלות שספג ממדובבים בבית המעצר.

בין השאר טען הנער באמצעות עורך דינו איתמר בן גביר כי המדובבים שהציגו עצמם כעבריינים ומשפחות פשע, פגעו בו, גנבו ממנו אוכל, הכניסו אותו לתא שירותים ואיימו על חייו. המדובבים שהעידו במשפטו של הנער טענו כי מדובר בהתנהלות שגרתית בבתי מעצרי.

בן גביר לא ויתר, וזימן לבית המשפט כעד הגנה את שלום דומרני, שהאזין להתנהלות המדובבים בהקלטו ואמר כי היא "אינה שגרתית בבית מעצר", וכי "אם אדם היה מתנהג כך כלפי עצור כלשהו - היו מאשימים אותו בעבירות של סחיטה באיומים".

זירת "תג מחיר". ארכיון (צילום: ynet)

לדברי דומרני, לא גונבים אוכל בבתי המעצר גם עם העצירים מוגדרים כ"משפחות פשע". לדבריו: "לא מכניסים עצור לחדר שירותים ולא משתמשים באיומים כה קשים על החיים".

המדובבים טענו כי העציר יכל לבקש לצאת בכל רגע נתון מהתא, ודומרני פרך גם את זה: "אם היה עושה זאת, ומבקש מסוהר לצאת, הוא היה נותר עם אותם מדובבים שהציגו את עצמם כמשפחות פשע. דווקא בהתנהלות רגילה של בית מעצר במצב כזה, שבחור צעיר מתלונן נגד משפחות פשע, הוא עשוי להיפגע".

עו"ד איתמר בן גביר אמר: "הייתי צריך להביא את מר שלום דומרני, ואני מאוד שמח שהעדות שלו הקרינה יושר ואמינות - ובעיקר הסבירה את המצב נכוחה בבית המעצר. המדובבים האלה צריכים לקבל כתב אישום ולא להיות עדים נגד ילד שהם פגעו בו, והתעללו בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר