רצח תאיר ראדה

אשתו של רומן זדורוב: "אני מדמיינת מציאות אחרת"

פוסט וויראלי: אשתו של האסיר המפורסם שהורשע ברציחתה של הילדה תאיר ראדה לפני עשר שנים, תיארה בפייסבוק את רגשותיה ואת הקושי העצום שלה ושל ילדיה (מעניין, ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רומן זדורוב והילדה תאיר ראדה (צילום: גיל יוחנן ואפי שריר, ynet)

בפוסט שהעלתה לאחרונה אולגה גרישייב-זדורוב, רעייתו של רומן זדורוב שהורשע כזכור ברצח הילדה תאיר ראדה לפני עשור, היא כתבה לילדיהם: "אבא לא מת, אבא נרקב חי. עוד יום. ועוד יום. נרקב חי".

"כן, לפעמים אני בוכה בלילות", תיארה אשת האסיר המפורסם שפרשת הרצח בו הוא הורשע מסרבת לרדת מהכותרות ועדיין מסעירה את הדמיון של רבים מאזרחי ישראל.

לדברי אולגה, "כשאני בוכה אני מדמיינת מציאות אחרת, בה המשפחה הקטנה שלנו יוצאת לפיקניק, סתם כי החלטנו לחלוק רגע של אושר עם הילדים. או שאני מדמיינת מציאות אחרת, בה בית-המשפט העליון עוצר את העולם, מכריז בקול תרועה שרימו אותו, ומבקש לפתוח חקירה חדשה באופן מידי".

אולגה זדורוב (צילום: פלאש 90)

"אני מדמיינת מציאות אחרת, שהרוצחים האמתיים מתגלים כי מישהו בחר, באיחור רב, למצוא אותם. כן, אני מתגעגעת לרומן. לעיניו הטובות, למסירות שלו - אפילו להרגלים הילדותיים שלו. אני מביטה בילדים שלי, משתובבים בכל פינה בבית. מלאי שמחת חיים ותמימות".

חנוכת בית הכנסת על שם תאיר, הילדה שנרצחה (צילום ארכיון: אביהו שפירא, ynet)

"כל-כך רוצה להבטיח להם שאבא עוד רגע חוזר, שהסיוט נגמר. אבל גם מספיק ריאלית כדי להבין שעבודת הטיוח נמשכת עד עצם היום הזה. הפרקליטות שומרת על רומן כבן ערובה כפי שחמאס שמר בזמנו על גלעד שליט", החריפה אולגה את דבריה.

אשתו של האסיר המפורסם סיימה: "אני יכולה להבטיח שאני נלחמת. לא אוותר עד שאחרון העבריינים שתפרו לבעלי תיק רצח ישלם על מעשיו. לא אוותר עד שהאמת תצא לאור. מתכוננת באומץ, נחישות ואמונה רבה לקרב הבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר