צפו בתיעוד

גלריה מיוחדת מהמופע של 'אוהד' בניו יורק

אוהד מושקוביץ אירח את איציק דדיה, עוזיה צדוק ולהקת קינדרלעך למופע מיוחד ומרשים שהתקיים בניו יורק עם מיטב הלהיטים שלהם מכל הזמנים (חדשות המוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: חיים טוויטו)

אוהד מושקוביץ אירח למופע ענק ומיוחד במינו את איציק דדיה, עוזיה צדוק ולהקת קינדרלעך לחגיגה מוזיקלית מבית היוצר של FDD פרודקשיין בשיתוף המפיק האמריקאי אהרון טייטלבוים. מיטב הלהיטים של המוזיקה היהודית לבשו צורה וצבע חדשים תחת עיבודם של צמד המנצחים גרשון פריישטט וישראל לאם ובליווי חברי מקהלת ׳ידידים׳ המקומית.

המופע נפתח במספר קטעי חימום של קינדרלעך ועוזיה צדוק. איציק דדיה נתן גם הוא נאמבר משלו והרים את ה-Master Theater באוויר. ואז הגיעה המנה העיקרית: אוהד מושקוביץ מחשמל את אלפי הצופים עם ביצוע מהפנט לשיר ׳והראינו׳.

מיד לאחר מכן עולים כל הזמרים לבמה לקול תשואות הקהל לביצוע משותף לשיר ׳ירושלים של זהב׳ שמצדיק את שם המופע 'Jerusalem In New York'. אחריו אוהד פצח במחרוזת קצבית ממיטב להיטיו, ׳וארשתיך׳, ׳מלכותך׳ ועוד

מנחה הערב, נחום סיגל, מרעיד בקולו העמוק את האולם, ולקול מחיאות הכפיים חוזרים ה׳קינדרלעך׳ לבמה לביצוע של שלל להיטי הלהקה מכל הזמנים. כשמיד לאחריהם חוזר גם דדיה לביצוע מרגש יחד עם אוהד ל׳אדתניא׳ כשלפתע מופיע מתוך הקהל גם המלחין יוסי גרין ומלווה אותם עם הפסנתר. לקינוח, מפנק דדיה במחרוזת ממיטב שיריו בכל הזמנים.

ואז מגיע הרגע שרבים ציפו לו, אוהד חוזר לבמה ומלמד את הקהל את השיר ׳לבדו׳ מתוך אלבומו החדש. בתוך דקות ספורות, אלפי הצופים כבר שרים יחד איתו את הלהיט.

לקראת סיום רגע השיא, מקדיש אוהד כמה מילים למלחין בעל הרגש ר׳ שלמה יהודה רכניץ שאחראי על רבים מלהיטיו הגדולים, ומבצע מחרוזת חדשה משיריו המיוחדים של רכניץ שלא זכו לביצוע מחודש עד כה. לבסוף מצטרפים אליו איציק דדיה ועוזיה צדוק לביצוע משותף לשיר הנפלא ׳מדוע׳.

כשהקהל שמע את צלילי הלהיט ׳למלך׳, הבינו כולם כי המופע הגיע אל סיומו, וזה היה האות לחגיגה אחת גדולה. מאות רוקדים קמו מכסאותיהם והאולם כולו עמד על הרגליים לשיר ולהריע לזמרים שבאו להופעה מיוחדת שכמותה לא ראתה ניו יורק שנים רבות.

מיד בתום המופע, יצאו האמנים ישירות לשדה התעופה, להספיק את המשך אירועי החג בישראל, כשהם מלווים בעשרות מעריצים שבאו להודות על המופע המיוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר