אסם במבצע "הפתעה במטבח"

רוכשים ממגוון מוצרי הבישול והאפייה של אסם, מתקשרים לטלאול ויכולים לזכות בחבילת מוצרים שיהפכו את המטבח שלכם למושלם. במהלך ימי המבצע יזכו המשתתפים בחבילה הכוללת מקרר, תנור, כיריים, מיקרוגל ומיקסר (אוכל, שיווקי)

לוגו המבצע הפתעה במטבח. (צילום: יחצ)

אסם משיקה בימים אלו את המבצע החדש 'הפתעה במטבח' שיכול לזכות כל אחד מהמשתתפים במארז מוצרי חשמל יוקרתיים לבית. במהלך המבצע יוגרלו בין המשתתפים עשרות חבילות מוצרי חשמל למטבח הכוללות מקרר יוקרתי, תנור חדשני, מיקסר איכותי ועוד מגוון מוצרי חשמל שיגשימו לכם את החלום למטבח חדיש ויוקרתי.

כל אחד שירכוש ממגוון מוצרי הבישול והאפייה של 'אסם' בסכום כולל של 59.90 ₪, יוכל להתקשר לטלאול המיוחד שהוקם לשם כך, להקיש את מספר החשבונית ולהיכנס להגרלה. ההשתתפות בהגרלה פשוטה, קלה ומתאפשרת כבר בעת רכישת מוצרי אסם באחד ממוקדי המכירה, הרשתות הקמעוניות וחנויות השיווק.

כבר שנים רבות ש'אסם' מלווה את המטבח הישראלי בכל תחומי הבישול והאפייה, והיא עומדת מאחורי המוצרים הנרכשים ביותר כמו פסטות איכותיות, פתיתים אפויים, אבקות מרק, שקדי מרק, קמח תופח ומוצרי תיבול שונים. רכישת כל אחד מהמוצרים הללו בסכום כולל של 59.90, תזכה את הרוכשים בכניסה להגרלה הייחודית שיוצאת לדרך בימים אלה.

"אנו שמחים לצאת עם המבצע החדש שיפתיע עם זכיות מרגשות של חבילת מוצרי חשמל מהמותגים המובילים בעולם", אומרת ליאת קידר-פייגין, מנהלת פעילות קולינרי באסם. "מוצרי הבישול והאפייה של אסם הם בבסיסו של כל מטבח, ומאפשרים הכנה פשוטה וקלה של ארוחות ביתיות וטעימות".

מבצע ההגרלות נערך בתאריכים כ׳ טבת 7.1.18 - 8.2.18 כ״ג שבט ע״י אסם השקעות בע״מ . בהתאם לתקנון המבצע וההיתר הכללי לעריכת הגרלות. ניתן לעיין בתקנון המבצע באתר אסם WWW.OSEM.CO.IL . המבצע בפיקוח עו״ד אלברטו פסח.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר