ארץ לא נהדרת

המשטרה תבדוק קצין בכיר שלעג לנתניהו בפייסבוק

במשטרה מתכוונים לבדוק את "תוכן הפרסומים" הלעגניים שהעלה קצין בכיר בדף הפייסבוק שלו, בהם קטעי סאטירה מהתוכנית "ארץ נהדרת" וקריקטורות ברוח דומה (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דמותו של ראש הממשלה ב"ארץ נהדרת" (צילום: מתוך הפייסבוק של נתניהו / ארץ נהדרת, קשת)

קצין משטרה בכיר שהעלה בדף הפייסבוק שלו פרסומים לעגניים בגנות ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרי ממשלה אחרים, עשוי לעמוד בקרוב בפני הליך משמעתי.

לפי דיווח בגלי צה"ל, הקצין בדרגת רב פקד, המכהן כמפקד יחידת הסייבר של מחוז חוף במשטרה, פרסם בחשבונו הפרטי ברשת החברתית קטעים מתוכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת' וכן כמה קריקטורות נגד נתניהו.

אף שעם היוודע הדבר מיהר הקצין להסיר את הפרסומים המדוברים מדף הפייסבוק שלו, החליטו במשטרה לבחון את הפוסטים הללו מבחינה משמעתית.

כזכור, לפני מספר שבועות סערה המשטרה לאחר שבכלי התקשורת דווח על חוקרת בצוות המשטרתי המיוחד לחקירות ראש הממשלה, שהפיצה הודעות וואטספ הקוראות להפגין נגדו. בעקבות התנהגותה, היא הוצאה מצוות החקירה הרגיש.

תגובת המשטרה לידיעה כפי שפורסמה בגל"צ: "יודגש כי הפרסומים הפרטיים הינם בחשבון הפייסבוק הפרטי של השוטר ואינם מייצגים את עמדת משטרת ישראל ביחס לנושא או לנושאים אחרים. מבירור שנערך עם השוטר עם היוודע תוכן הפרסומים, התברר כי השוטר הפיק את הלקח הנדרש והפרסומים (הפוסטים) הוסרו לאלתר. יודגש כי מצופה מכל שוטר באשר הוא להתבטא ברשתות החברתיות באחריות ובממלכתיות , ובהתאם לרוח זו - תוכן הפרסומים יבדק וייבחן ברמה המשמעתית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר