המשטרה בודקת

האם בני הזוג נתניהו מעורבים בהטיית מכרזים?

זה לא נגמר: בעוד ראש הממשלה ממתין לסיום חקירותיו בתוך כמה שבועות ורעייתו שרה ממתינה לשימוע מול היועמ"ש בפרשת המעונות, נבדקת לאחרונה פרשה חדשה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בנימין ושרה נתניהו (צילום: Kobi Gideon / GPO)

במשטרה בודקים האם בני הזוג נתניהו מעורבים באחד ממעשי הטיית המכרזים במשרד ראש הממשלה שנחקרים לאחרונה במסגרת החשדות לשחיתות בפרשה החדשה שנחשפה לאחרונה.

על פי הפרסום ב'חדשות עשר', כזכור, בשבועות האחרונים מנהלים חוקרים המשטרה בדיקה בנוגע לחשד לשורת מכרזים שהוטו במשרד ראש הממשלה בניגוד לחוק. בנוסף, כעת אף נבדק הקשר של כמה חברות מרכזיות במשק לפרשה.

החשד כי בוצעה הטייה במכרזים במשרד ראש הממשלה, התעורר בעקבות מידע שהגיע למשטרה כי נעשה שימוש מכוון במכרזים פיקטיביים במטרה להעניק לספק ספציפי את האפשרות לתת את השירות הרצוי.

מעבר לבני הזוג נתניהו, ראש הממשלה ורעייתו שרה, במשטרה חושדים כי בכירים במשרד מעורבים בפרשה וכבר שמעו בנושא את עדויותיהם של גורמים במשרד העידו במשטרה. לא מן הנמנע כי בשבועות הקרובים יבקשו במשטרה לעבור משלב הבדיקה לחקירה רשמית.

יצויין, כי פרקליט המדינה שי ניצן והיועץ המשפטי לממשלה אביחי ממנדלבליט מעורים בפרטי הבדיקה ומקבלים עדכונים שוטפים לגביה.

היום אמר ניצן בנאום בוועידת גלובס: "בגמרא נאמר ש'תיפח נפשם של מקבלי שוחד', כך שהיחס המחמיר לשוחד הינו חלק בלתי נפרד ממורשת עמנו". באשר לחקירת נתניהו הוא הוסיף בין היתר כי היא "תסתיים בתוך כמה שבועות".

מטעם משפחת נתניהו נמסר בתגובה לידיעה כפי שפורסמה בחדשות עשר: "די לניסיונות לשרבב את שם המשפחה לכל חקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר