כבר שלושה לילות

נמשכים החיפושים אחר חוליית הרוצחים

כוחות הביטחון המשיכו בחיפושים אחר החוליה שרצחה את הרב רזיאל שבח הי"ד. יהודים מהיישובים הסמוכים לשכם חסמו כבישים מהעיר בטענה שיש לחסום את העיר לחלוטין (צבא)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
חיילי צה"ל בפעילות השבוע בשכם (צילום: דובר צה"ל)

כוחות הביטחון בחטיבה המרחבית שומרון פועלים זה הלילה השלישי במרחב במטרה לאתר את מבצעי פיגוע הירי שהתרחש בשלישי האחרון סמוך לחוות גלעד.

המאמץ המודיעיני נמשך במקביל לפעילויות וסריקות בשילוב כלל כוחות הביטחון ויחידות מיוחדות. כמו כן, נמשך הכתר על העיר שכם ומספר כפרים הסובבים אותה.

במהלך פעילות בעיר שכם התפתחה הפרת סדר אלימה אשר כללה זריקות אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הכוח שהגיב באמצעים לפיזור הפגנות.

מאות יהודים מהיישובים הסמוכים לשכם ירדו אמש (ה') לכניסות לעיר וחסמו את הכבישים לתנועת ערבים. לדברי התושבים, הצבא מסרב להציב מחסומים ביציאות מהעיר שכם, למרות שישנה חולית מחבלים המסתובבת באיזור כשהיא חמושה בנשק.

החסימות על שכם

לדברי התושבים, רק לפני כשבוע אירוע אירוע בו כיון ערבי אקדח לעבר תושב היישוב יצהר באחת הכניסות לעיר, אך ברח לתוך שכם לאחר שככל הנראה התגלה מעצור בנשקו. על פי התושבים, אילו היה הצבא מציב מחסומים ביציאות משכם לאחר ניסיון הפיגוע, הרצח של הרב רזיאל שבח הי"ד היה יכול להימנע.

במהלך החסימות נעצרו שישה יהודים על ידי הכוחות במקום.

במהלך הלילה עצרו כוחות צה״ל, שב״כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו״ש 4 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון.

החשודים והממצאים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר