"דיגיטלי מושלם"

"חמינתח" לא עוד תחרות מתכונים משעממת

יצא לכם לגלוש באינטרנט תוך כדי הכנת חמין וסגירת כרטיסים לטיסה חלומית לחו"ל? הקמפיין הדיגיטלי המוצלח של נתח עשוי בצורה מקצועית, עכשווית, ואותנטית (פרסום ושיווק)

נח טוניק | כיכר השבת |
תחרות מתכונים לחמין. חמינתח. אילוסטרציה (צילום: Kobi Gideon / FLASH90)

כל מי שנוהג להתארח בשבתות אצל אנשים ומשפחות שונות יודע כי הטעם של החמין תמיד יהיה שונה. אבל לפעמים מגיעה שעת הסעודה בבוקר והריח שכל הלילה סיפר לנו כי יש למה לחכות, התברר כאחד שיודע על מה הוא מדבר. החמין מוגש לשולחן והטעם לא דומה לשום חמין שטעמתם בעבר.

זה מה שקרה לי כשהקלקתי בפעם הראשונה על הבאנר של "חמינתח". לפני הלחיצה שנבעה מסקרנות שקיימת בי, אמרתי לעצמי, עוד תחרות מתכונים שמתאימה לכל עיתון ומקומון, בוא נראה לפחות מהם הפרסים שהתחרות נושאת.

אבל ההקלקה פתחה בפניי מוצר דיגיטלי מושלם ומקצועי שנתן את התחושה של: הנה, קורה כאן משהו שלא חוויתי בעבר.

מתוך פרסום חמניתח.

המותג "נתח" באמצעות משרד הפרסום אותנטי, פיתחו מטבח מקוון המלא בחומרי הגלם הטובים ביותר, המאפשרים לכל גולש וגולשת שחושבים שבידיהם נמצא המתכון לחמין המושלם לגלוש ולהכין את התבשיל המנצח.

הממשק הנוח הקל והמגרה גרם לי להמשיך ולשתף פעולה בכל הצעדים - מבחירת הנתח המתאים לטעמי ועד להוספת התבלינים המדויקים והפרטים האישיים שבעזרת השם והמתכון יסייעו להם להתקשר ולהודיע לי שזכיתי באחד מהפרסים היוקרתיים.

אז גם אם עד היום לא העזתם להתנסות במלאכת הכנת החמין, התחרות הדיגיטלית המבריקה הזו תאפשר לכם לעשות את זה בקלות ובמקצועיות, והכי חשוב, בלי להצטרך לשטוף אף כלי לאחר מכן.

לכניסה למטבח הקליקו כאן ותתחילו לנצח

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר