הקרמים שיעזרו לעור שלכם לעבור את החורף בלחות

כדי לשמור על העור מלא חיוניות ורעננות, אספנו עבורך את הקרמים הטובים ביותר כך שתוכלי לעבור את החורף בשלום ולהגיע אל האביב כשעורך קורן ולא נכנע לפגעי מזג האוויר (סטייל, שיווקי)

קרמים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אחד האתגרים בחורף הוא לשמור על העור: מזג האוויר הקר משפיע על העור ומייבש אותו. בדרך כלל יש לנו גם נטייה לשתות פחות מים. הדבר מתבטא בחספוס, קילופים, סדקים והרגשת אי נוחות. התופעות שכיחות ביותר בכפות הרגליים, כפות הידיים, בזרועות ובגפיים התחתונות, אך הסימפטומים יכולים להופיע גם בפנים ובאזורים נוספים בגוף.

למעשה, גם בעלות עור רגיל או שנוטה לשמן, נתקלות ביובש באיזורים מסויימים בגוף או בפנים. כדי לשמור על העור מלא חיוניות ורעננות, אספנו עבורך את הקרמים הטובים ביותר כך שתוכלי לעבור את החורף בשלום ולהגיע אל האביב כשעורך קורן ולא נכנע לפגעי מזג האוויר.

גלאם-גלואו: GLOWSTARTER Mega Illuminating Moisturizer

המותג ההוליוודי שהגיע ארצה בחודשים האחרונים, מציע תכשיר לחות המאיר את עור הפנים עם מנה גדושה של ויטמינים מזינים ושפע של תה ירוק, מציף את העור בחומצה היאלורונית, ויטמינים ונוגדי חמצון כמו גם בחלקיקי פנינים קורנים המטשטשים, מאירים ומבהירים את העור עם לחות אולטימטיבית הממשיכה ופועלת עם הזמן כהיי-לייטר השוטף את העור בפרצי אור, ומשפר את האיפור ואת מראה העור בגוון המחמיא לכולן.

הנקודות הגבוהות בתווי הפנים קורנות באור בהיר יותר והעור נדמה כמואר מבפנים ומלוטש עד שלמות. כל סוגי התאורה מחמיאים לפנים הודות ל- GLOWSTARTER. זהו התכשיר שלך להרוויה והארה במשיחה אחת!

אסתי לאודר: REVITALIZING SUPREME + GLOBAL ANTI-AGING

סדרת Revitalizing Supreme + Global Anti-Aging מתהדרת בתמצית מורינגה ייחודית ובלעדית התומכת בהפעלת ה-Nrf2 הטבעית של העוד על מנת ל"התניע" יתרונות רבים נגד הזדקנות, לרבות נוגדי גירויים ונוגדי חמצון.

תמצית המורינגה גם מסייעת להגביר את היתרונות של קומפלקס הקולגן העוצמתי המקדם עוד את ייצור הקולגן הטבעי, בעור תמצית מצמח הצבר מזינה ומחזקת את מחסום הלחות של העור. סדרה רבת עוצמה זו מתמודדת עם המראה המקיף סימני הזדקנות רבים ומשפרת במיוחד את המוצקות, הדחיסות והגמישות הנראים לעין של העור תוך צמצום מראה הקמטוטים והקמטים. העור מתאושש במהירות מהסימנים הברורים של סטרס ועייפות יומיומיים ונראה ומרגיש מוזן לעומקו. עם הזמן, התועלות ממשיכות ומצטברות והעור חוזר לעצמו עם קפיציות חדשה וחיוניות זוהרת.

קליניק: Moisture Surge™ Hydrating Supercharged Concentrate

ג'ל לחות, הממלא באופן מידי את מאגרי הלחות של העור בפרץ לחות של 179% אשר 65% מהם נותרים גם אחרי 24 שעות. העניקי לעצמך את הלחות האינטנסיבית של תכשיר לחות עשיר במרקם ג'ל מימי ממכר, המותיר את העור "מדושן" יותר, חלק יותר וגמיש יותר באופן מידי.

חומרים קושרי מים נועלים את הלחות ומחזקים את מחסום הלחות של העור כדי שיעמוד טוב יותר בפני מתקפות גורמים סביבתיים ויעכב את סימני ההזדקנות.

מצויד בטכנולוגיית Liquid-Sphere™ Technology הפועלת בשתי דרכים,Clinique Moisture Surge™ Hydrating Supercharged Concentrate החדש מספק מים טעונים לעור צמא ושובר את מחזור היובש והנזק הסביבתי העלול להוביל להזדקנות העור.

ולסיום, קבלי המלצה אחרונה על קרם שפתיים של בובי בראון המכיל פורמולה המעניקה לחות מרבית לשפתיים אשר שומרת עליהן מפני שינוי מזג האוויר ומכילה SPF15 המגנה עליהן מפני קרינת השמש.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר