זכתה בחצי מיליארד דולר, ומתחרטת על שחתמה על טופס הזכיה

בדיוק ככה נראות צרות של עשירים, ובמקרה הזה צרה של עשירה מאוד, שתובעת בבית המשפט את זכותה שלא להיחשף - זאת בניגוד לכללי הזכייה של ההגרלה (מעניין)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

האישה, ששמה האמיתי טרם נחשף, הגישה תלונה לבית משפט בעיר נשואה שבמדינה בטענה שעל טופס ההגרלה אולצה לחתום בשמה, וטענה כי עשתה "טעות ענקית" כשחתמה בשמה מבלי להתייעץ עם עורך דין.

החוק במדינת ניו המפשייר אומר כי שמם של הזוכים בהגרלות לוטו, העיר ממנה באו, וסכום הפרס בו הם זכו, הם מידע ציבורי. אבל לאחר שהאישה יצרה קשר עם עורך דין, היא הבינה שהיא יכולה לשמור על זהותה באמצעות כתיבת שם של נאמן במקומה.

הזוכה המבולבלת עדיין לא ניגשה עם הטופס הזוכה בכדי לדרוש את הפרס, אך הציגה לאנשי ההגרלה עותק של הטופס, ובתגובה לבקשתה שלא להיחשף אמרו לה נציגי הלוטו כי הם מחויבים לחשוף את זהותה באם מישהו יגיש בקשה לעשות זאת מתוקף זכות הציבור לדעת.

עורכי דינה טוענים שהאינטרס הפרטי שלה גובר על האינטרס הציבורי שבחשיפת שמה.

בבקשה שנשלחה לבית המשפט נכתב כי "היא רוצה להמשיך בעבודה הזו ושיהיה לה את החופש ללכת לחנות מכולת או להשתתף באירועים ציבוריים מבלי שיכירו אותה כזוכה בחצי מיליארד דולר, היא מעוניינת להישאר בניו המפשייר ולתת בחזרה למדינה ולקהילה שנתנו לה כל כך הרבה". עוד נכתב בתלונה שהיא מינתה נאמן ומתכוונת לתרום חלק מכספי הזכייה שלה לצדקה.

צ'רלי מקלנטייר מנכ"ל ועדת הלוטו בניו המפשייר הגיב לתביעה של הזוכה ואמר כי "בשעה שאנו מכבדים את רצונה של שחקנית זו להישאר אנונימית, חוקי המדינה ותקנות הלוטו מכתיבים כללים ברורים", וסיפר כי גורמים בהגרלת הלוטו התייעצו עם עורכי דין של המדינה ומסרו שהם חייבים להתייחס לכרטיס הזוכה "כמו כל כרטיס אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר