10 דברות בשבוע: תושבי דרום ת"א יעזבו את הארץ?

וגם: כלכלנים מומחים מעריכים שאחרי כל הוצאות המשפט על החקירות המתנהלות נגדו לנתניהו באמת לא יהיה כלום. עשרת הדברות השבועיות של אריאל שרפר (סאטירה)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
אריאל שרפר (צילום אישי)

1

בגלל מחלוקת עם הצבא החליטו כמה רבנים שהרמטכ"ל גדי אייזנקוט לא יוכל להצטרף לזימון לבקו"ם. המשטרה הצבאית קבעה משפט בפרשת צו והרבנים אובדי העצות פנו למועצת גדולי התורה כדי להוציא גימל מן הארץ (ז"א לגרש את גדי לצבא האדום).

2

השב"כ מנסה לשכנע את מפכ"ל המשטרה לא לפרסם את ההמלצות על חקירות ראש הממשלה נתניהו ולהסתפק בהמלצה אחת: תגבור משמעותי של האבטחה סביב היועמ"ש מנדלבליט.

3

כלכלנים מומחים מעריכים שאחרי כל הוצאות המשפט על החקירות המתנהלות נגדו לנתניהו באמת לא יהיה כלום.

4

ח"כ יאיר לפיד הפגין באשדוד במחאה על חוק המרכולים. לפיד אמר למקורביו שרצה להוכיח שכל מה שליברמן עושה - הוא יכול לעשות טוב יותר.

5

ח"כ אורן חזן שהורחק מהכנסת להרבה-זמן התגעגע מאד לביתו השני ונשא נאום באולם צדדי ריק במקביל לדיון במליאה עד שהגיע מאבטח ועשה לו חושך. חזן שקל לפנות לועדת האתיקה אבל בסוף נכנע, מצא לו מקום מסתור באולם החשוך והתכונן לשינה לחצי-שנה...

6

משלחת פולנית ביטלה ביקור בישראל בשל המחאה הישראלית על אישור חוק השואה בפרלמנט הפולני. בתגובה שלחה ישראל לפולין את שר החינוך בנט כדי ללמד אותם מה עושים למי שבורח מביקור במוזיאון.

7

הרמטכ"ל הזהיר את הממשלה מפני המצב ההומניטארי ברצועת-עזה שעלול להוביל לעימות צבאי. שר הביטחון ליברמן הזהיר את הרמטכ"ל מפני כשלון הניתוח שליברמן עבר להארכת הפתיל הקצר שיש לו שעלול להוביל לעימות פוליטי ולרמטכ"ל חדש.

8

תושבי דרום ת"א כל-כך התרשמו מההצעה הנדיבה של המדינה למסתננים עד-כדי כך שהם שוקלים לעזוב את הארץ במקומם...

9

הבית היהודי נקנס במאה ושמונים אלף שקלים בשל חובות. מתווכים דתיים המקורבים לבנט מעריכים: בקרוב "הבית היהודי" יעבור מרעננה לחוות-גלעד.

10

נשיא ארה"ב טראמפ הודיע שהוא דורש מצעד-צבאי כדי להראות לעולם את עצמתה של אמריקה. יכול להיות שאחרי שנה בתפקיד אף אחד לא סיפר לטראמפ איפה מוחבאת המזוודה הגרעינית שבאמצעותה הוא יכול להרוס את העולם בלחיצת כפתור?!.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר