התגובה למחאת 'הפלג'

מקלב: "ההפגנה מגביהה את החומות בינינו; לא מייצג אותם"

סגן השר פרוש וח"כ מקלב התייחסו להפגנות 'הפלג הירושלמי' בסמוך לביתם ואמרו: "נבחרנו על ידי קרוב לרבע מליון בני אדם. אלו שמפגינים כעת - כלל לא הצביעו בבחירות" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
תגובת חברי הכנסת נגד 'הפלג' (תמונה ראשית: Yonatan Sindel/Flash90)

סגן השר מאיר פרוש וח''כ אורי מקלב התייחסו היום (שלישי) להפגנות "הפלג הירושלמי" נגדם, באחת מהן כזכור ניסו לממנוע את היציאתו של מקלב לתפילת שחרית בבית הכנסת.

בפתח ישיבת ועדת חוץ וביטחון שדנה עכשיו בנושא תקנות גיוס בנות, אמר פרוש: "היום, ב-8:40 בבוקר, הפגינו ליד דלת ביתי. חברי ואני נבחרנו על ידי קרוב לרבע מליון איש ואישה, שבחרו בנו לכנסת כי גדולי ישראל אמרו להם להצביע ל'יהדות התורה'".

לדבריו, "אלו שמפגינים לא הלכו להצביע בבחירות. אנחנו יודעים שגדולי ישראל לא שולחים אותם. אני רוצה לומר, שאם אנחנו יושבים פה, זה מכיוון שגדולי ישראל שלחו אותנו לכאן. אנחנו עושים את השליחות שלנו, על פי הציווי שלהם".

ח"כ מקלב הוסיף: "לא נבחרנו על ידי פריימריז אלא על ידי גדולי ישראל. אנחנו סרים רק למרותם. אחד המבחנים שלנו על הציות והאבחנה אליהם, הוא הדיון הזה. אנחנו לא זזים בעמדה שלנו לא לימין ולא לשמאל, אנחנו לא יכולים לא להקל ולא להחמיר".

"מה שאנחנו עושים, זו הוראה שלהם ישירות. במקרה שלנו, כל הפגנה שיש רק מגביהה את החומות בין מי שאני מייצג לבין מי שאני לא מייצג. לא כל מי שלבוש הוא אותו דבר. זה מחזק אותנו. אנחנו פועלים רק לפי מי שמורה את דרכנו, הדגיש הח"כ מדגל התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר