"הדברים נבחנים"

אלי ישי: "ברשויות - מציעים לש"ס לרוץ יחד"

יו"ר 'יחד' אלי ישי התייחס לבחירות לרשויות המקומיות והצהיר כי יש מקומות שמפלגתו מציעה לש"ס לרוץ ברשימה אחת ומאשר את חשיפת "כיכר השבת" על המגעים לריצה משותפת בבני ברק (מקומי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: פלאש 90 )

לקראת הבחירות לרשויות המקומיות מצהיר יו"ר 'יחד' אלי ישי כי יש פניות מצידו לתנועת ש"ס לרוץ ברשימה אחת במספק ערים ברחבי הארץ.

בראיון למשה גלסנר ב'קול ברמה' אמר ישי: "יש מקומות שאנחנו מציעים לאנשי ש"ס לרוץ איתנו יחד, איפה שהם יסכימו. זה בעיה שלהם, לא שלנו. למשל בצפת, הנציגים שלנו במקום הציעו לאנשי ש"ס לרוץ יחד - והם סירבו".

אלי ישי אישר את חשיפת "כיכר השבת" כי מתקיימים מגעים לריצה משותפת בין ש"ס ליחד בבני ברק ואמר: "בבני ברק, אני רוצה לומר לך שמדברים על ריצה משותפת בסוג של ריץ'-רץ'."

לדבריו: "יש מקומות שיש הסכמה של רבנים חשובים, מקומיים. הדברים האלו נבחנים ונבדקים".

כזכור, בשבוע שעבר דווח לראשונה ב"כיכר השבת", כי חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני התייחס למחלוקת עם 'יחד, ובמכתב לגר"מ מאזוז כתב: "אנחנו קצת חלוקי דעות בדברים מסויימים, אבל זה לא אומר כלום, תמיד היה בעם ישראל, בין חכמי ישראל חילוקי דעות.

"וצריך למצוא את הדרך איך לגשר עליהם. ה' יעזור, עוד לא זכינו להגיע למצב הזה, של המברך את עמו ישראל בשלום, כך שיהיה ממש באחדות גמורה בכל הדברים, אבל אני מקוה שדוקא דרך התורה, רק זה מה שיכול לתת לנו את הכח להתאחד באיחוד גמור, ע"י התורה הקדושה שהיא צריכה להדריך אותנו ולתת לנו את האור, באיזה דרך צריך ללכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר