גדולי ישראל לצד הח"כים

הגר"ח קנייבסקי לח"כים שהותקפו: "שיראו מזה ברכה"

גדולי ישראל מחזקים בשעות האחרונות את הח"כים החרדים שהותקפו בידי קיצוניים. הגר"ח קנייבסקי: "שיראו מזה ברכה" • הגר"ג אדלשטיין: לרחם על המפגינים ולהתפלל עליהם (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כי 'דגל' אצל הגר"ח קנייבסקי. ארכיון (באדיבות המצלם)

ההתפרעויות של מפגיני 'הפלג הירושלמי' הבוקר (שלישי) מול ביתו של ח"כ אורי מקלב כמו גם ההפגנות אמש מול ביתו של יו''ר דגל התורה' ח"כ משה גפני ומול ביתו של סגן שר החינוך מאיר פרוש גרמו לזעזוע בכל שדרות הציבור החרדי.

חברי הכנסת של 'דגל התורה' מקבלים מאז שעות הבוקר חיזוק עצום מראשי ישיבות, רבנים וחברי כנסת מימין ומשמאל שמחזקים אותם על כך שמייצגים נאמנה את גדולי הדור ומסייעים לעולם התורה בנושאים החשובים לכלל היהדות הנאמנה.

מרנן ורבנן גדולי הדור הזדעזעו כששמעו הבוקר על נסיונות הפגיעה ושיגרו מסרים של חיזוק ותמיכה חד-משמעית בחברי הכנסת והעניקו להם גיבוי מוחלט בכל מעשיהם.

השוטרים מחלצים את ח"כ מקלב מביתו (באדיבות המצלם)

ל"כיכר השבת" נודע כי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שמע על נסיונות הפגיעה בחברי הכנסת גפני ומקלב וההתפרעויות מול ביתם.

מרן הגיב בכאב וביקש ממקורביו למסור דברי חיזוק לשלוחא דרבנן. "שיראו מזה רק ברכה", אמר שר התורה.

ראש היישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין עודכן במתקפות נגד חברי הכנסת והתבטא באוזני מקורביו כי "שלוחי מצווה אינם ניזוקים". ראש הישיבה התייחס למפגינים ואמר כי "צריך לרחם עליהם ולהתפלל שיחזרו בתשובה".

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי אחד מגדולי האדמו"רים שוחח היום עם סגן השר מאיר פרוש וחיזק את ידיו בעקבות ההפגנות נגדו ועודדו להמשיחך בפעילותו כדי לסייע לפתרון סוגיית הפטור מטעמי דת לבנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר