התנין של לקוסט יוצא לחופשה קצרה, מי המחליפים?

שבוע האופנה בפריז שיפתח בחודש הבא מביא איתו הפעם בשורה של ממש לחובבי האופנה ולאנשים שדואגים מהכחדת בעלי חיים נדירים (men)

(צילום: שאטרסטוק)

מותג היוקרה הצרפתי "לקוסט" עם לוגו התנין הירוק, הודיע על שינוי של פעם בשמונים וחמש שנים. לדברי החברה, בקרוב ייעלם התנין מעל פרטי המותג, וכעשר חיות אחרות יבואו להחליף אותו, מדובר בחלופה קצרה שנועדה לעורר מודעות עבור 10 מיני חיות הנמצאות בסכנת הכחדה. הבגדים הללו יוצגו בשבוע האופנה שייערך בפריז בחודש הבא.

אם אתם חובבי המותג התניני וחולמים על חולצה שעליה דמות של חיה שונה, כדאי שתדעו כי מדובר בקולקציה חד פעמית ומספר הפריטים בה מוגבל מאוד, כמה מוגבל? על פי החברה מספר החולצות שישווקו יהיה זהה למספר בעלי החיים הנדירים שעדיין לא נכחדו. כך שישנן חולצות מסוימות שמהן ייצרה החברה רק כשלושים או ארבעים פריטים.

הפרזנטורים החדשים (צילום:לקוסט)
צילום: לקוסט

החולצה הנדירה ביותר תהיה זו שמוטבע עליה דמות ההווקיטה, יונק ימי נדיר החי סמוך לחופי מקסיקו, ששלושים דגמים של החולצה הזאת ישווקו. ולאחריה, דגם צב הבורמזי עם כ-40 פריטים, קרנף ג'אווה, החי במזרח הרחוק, אך גם הוא מצוי בסכנת הכחדה ממשית, יתנוסס על גבי 67 חולצות.

עוד יימכרו 150 חולצות שיוקדשו לקופי הגבון, 157 חולצות של תוכי קאקאפו, תוכי לילי החי בניו זילנד. 231 חולצות של קונדור קליפורניה, 250 חולצות של סאולה (מין נדיר של בקר החי בוויטנאם), 350 חולצות של טיגריס סומטרה ו-450 חולצות של איגואנה מאיי הבתולה. בסך הכל תמכור לקוסט 1,775 חולצות פולו במהדורה מוגבלת.

החברה הצהירה כי כל ההכנסות שיגיעו לידי החברה מהמכירה המיוחדת ייתרמו לאיגוד הבינלאומי לשימור הטבע ומשאבי הטבע, הפועל להצלת חיות בר ומשאבי טבע ברחבי העולם כבר 70 שנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר