לקראת פסח

הטיפים שישאירו את הבית שלכם נקי וגם שלם

פסח בפתח וריחות האלכוהול מתחלפים בריחות חומרי הניקוי השונים, הבשורה הטובה היא שיש כמעט חודש שלם של היערכות, והרעה - שאתם צריכים לקום ולהתחיל לנקות (בבית)

(צילום: שאטרסטוק)

הבלגן של פורים עוד חוגג בבית ורק מגביר את הלחץ שלנו מחג הפסח שמתקרב בצעדי ענק. כמובן שכולם יציעו לנשום עמוק ולהרגע כי אי אפשר לעבוד מתוך לחץ, אבל בינינו אם לא תתחילו לעבוד כבר עכשיו הבית לא יתארגן על עצמו לבד, אז אם הצלחנו לשכנע אתכם לקום מהספה ולהתחיל לקרצף, הנה לכם כמה טיפים שיעזרו לכם במלאכה המאתגרת.

כלים בכיור הם צרה של כל השנה, אבל לפני פסח הם הופכים לצרה צרורה. אם גם אתם שמעתם על שיטת חיטוי ספוג הכלים במקרוגל, כדאי שתחשבו על פתרון אחר כמו להשתמש במטלית מיקרופייבר ולהשליך אותה לכביסה אחרי כל שימוש. למה לא מיקרוגל? כי בשביל לגרום לחיידקים להיעלם צריכים להגיע לרמת חום גבוהה כל כך שתגרום גם לספוג עצמון להיעלם.

כתמי דיו על הבגדים? אל תתייאשו, קצת לחיים והכל מסתדר. רססו קצת "איזופרופנול" שמשמש לניקוי מכשירים אלקטרוניים או שתרססו קצת אלכוהול על הבגד, זה ישכיח ממנו את הכתם.

ספוג הקסם שנהיה ממש חלק מתהליך הניקוי של הבית עושה את העבודה בצורה יוצאת מן הכלל, אבל לא לבד. במה דברים אמורים? ישנם רבים שמניחים אותו בתוך האסלה במטרה לנקות אותה, אבל בלי לקרצף הספוג לא יועיל, ובלי קשר לחוסר היעילות הוא גם עלול לפגוע בצנרת הפנימית.

עושים כביסות ופוחדים שהכנסתם בטעות גרב צבעונית שתצבע לכם את כל הבגדים בצהוב זרחני? אל תוסיפו מלח, נכון, המלח אמור למנוע מהצבע לרדת ולעבור לשאר הבגדים, אבל כשהבגד יצא מהמפעל, הצבע כבר מקובע לבגד. קיבוע יעיל של הצבע נעשה בזמן ייצור הבד, כך שאין טעם (כן כן) להוסיף למכונה מלח.

לא סתם רופאי השיניים מתחננים אלינו שלא נשתה קולה, מסתבר שמרוב חומרים חזקים שהיא מכילה ניתן גם להשתמש בה כחומר לניקוי, המשקה הממכר וכלל המשקאות התוססים אחרים, מכילים כמות קטנה של חומצה זרחתית וחומצה ציטרית שיכולות להסיר חלודה וכתמים מסוימים. עם זאת, המשקה לא מחטא את השירותים ומותיר משקע שעליו עלולות להתפתח מושבות חיידקים.

השימוש במים כדי לנקות איתם משטחים מזוהמים, נכון חלקית מאחר וישנם סוגי חיידקים בודדים שהמים יכולים עליהם, בעוד כל השאר חסינים בפניהם. אז כשאתם רוצים להיות בטוחים שניקיתם טוב השתמשו בחומרי ניקוי מתאימים

שוטפים את הבית ומעוניינים לשפר את ביצועי הריח הנקי? ייתכן ובשביל זה הייתם מוסיפים קצת אבקת כביסה, אנחנו כאן כדי לומר לכם לא. הכמות הגדולה של החומר לא נשטפת כראוי ועל הבגדים או על הרצפה נשארות שאריות שרק אוגרות לכלוך נוסף, ויצא שכרכם בהפסדכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר