5 שנות אחריות למקררי 'סמסונג' המהודרים באישור 'משמרת השבת'

לקראת חג הפסח יוצאת 'סמליין' היבואנית הרשמית של סמסונג במבצע שמשנה את כללי המשחק בכל הקשור לאמינות בתחום מוצרי החשמל הביתיים. המבצע החל רק על המקררים של היבואן הרישמי 'סמליין' מקנה אחריות של 5 שנים על שירות, תיקונים וחלקי חילוף במגוון מקררים במחיר של 149 ₪ בלבד (צרכנות, שיווקי)

מקררי סמסונג. (צילום: יחצ)

אין כמו להגיע לחג הפסח בראש שקט, פסח הוא החג עם ההכנות המשמעותיות ביותר במעגל השנה היהודי, הניקיונות, הבישולים, הקניות והמחמירים גם מתכוננים לחג עם שיפוץ קל, וכל זה עוד לפני חידוש קולקציית האביב והקיץ.

משפחות רבות בישראל מעדיפות לבצע את רכישת מוצרי החשמל הביתיים לפני החגים בכלל ולפני פסח בפרט, כך לדוגמה מקרר או תנור אפייה הנרכש בערב פסח חוסך את הניקיון ומרענן את המטבח לפני החג המסמל את ההתחדשות.

לקראת חג הפסח יוצאת 'סמליין' היבואנית הרשמית של סמסונג במבצע שמשנה את כללי המשחק בכל הקשור לאמינות בתחום מוצרי החשמל הביתיים. המבצע החל רק על המקררים של היבואן הרישמי 'סמליין' מקנה אחריות של 5 שנים על שירות, תיקונים וחלקי חילוף במגוון מקררים במחיר של 149 ₪ בלבד. ירון מרקוביץ משנה למנכ"ל: "ההחלטה להעניק ללקוחות את הטבת האחריות במחיר כה נמוך, היא הביטחון שלנו באמינות הגבוהה של מוצרי 'סמסונג' לאורך זמן".

המקררים מהסדרה החדשה משנים את עולם מוצרי החשמל הביתיים מהקצה אל הקצה ומביאים סטנדרט חדש לעולם המקררים,

ליין המקררים הגדולים של סמסונג הם בעלי נפח ענק. בזכות הטכנולוגיה היחודית המתקדמת – Space Max'', דפנות המקרר דקות יותר וכך גדל נפח האחסון.

למקרר, טכנולוגיה נוספת המאפשרת הפיכת המקפיא למקרר בלחיצת כפתור מה שמבטל לחלוטין את תופעת 'מקרר החגים שבמרפסת'.

'סמליין' ו'סמסונג' רואות בצרכן החרדי צרכן חשוב ומשקיעות משאבים כדי לתת מענה לדרישותיו הייחודיות של המגזר. למשל ליין המקררים המהודרים באישור 'משמרת השבת' ההכשר ההלכתי המהודר ביותר וללא צורך בהתקנים חיצוניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר