שינויים ברעננה

בדרך למטה הדיור: זאב בילסקי התפטר מראשות העיר

ראש עיריית רעננה זאב בילסקי התפטר הבוקר מראשות העיר בעקבות מינויו בתחילת השבוע לראש מטה הדיור. ביום חמישי תתכנס מועצת העיר לבחור את ממלא המקום (חדשות בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בילסקי עם דרעי. ארכיון (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

ראש עיריית רעננה זאב בילסקי שלח הבוקר (שלישי) מכתב התפטרות מראשות העיר לשר הפנים אריה דרעי. התפטרותו תיכנס לתוקף בתוך 48 שעות.

ביום ראשון אישרה הממשלה את הצעתו של שר האוצר, משה כחלון, למנות את בילסקי לתפקיד יו"ר מטה הדיור. בילסקי יחליף את יו"ר מטה הדיור בשנים האחרונות, אביגדור יצחקי, שמונה לתפקיד יו"ר מפעל הפיס.

הבחירות המקומיות ייערכו רק בעוד שמונה חודשים, אולם עזיבתו של בילסקי מוקדם יותר תחייב את העירייה למצוא ממלא מקום עד שיוכרעו הבחירות. ביום חמישי תתכנס מועצת העיר לבחור ראש עיר חדש מבין חברי המועצה.

על פי המסתמן חבר מועצת העיר איתן גינזבורג החבר בסיעתו של בילסקי יהיה ראש העירייה הזמני של רעננה. גינזבורג המכהן כ-14 שנים במועצת העיר קיבל גם את תמיכת סיעת מרצ ובכך צפוי רוב שיתמוך בו לראשות.

מתמודד נוסף הוא צבי נדב, זקן חברי המועצה, אותו ניסו מספר חברי מועצה להריץ כראש עיר זמני. תחילה הוא נתמך על ידי חברי הסיעות הדתיות בעיר. כעת, נראה כי יש סדק גם בתמיכת הסיעות הדתיות שיתפלגו בין איתן גינזבורג לצבי נדב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר