3 אחוזי הערצה?

ליפא שמלצר מגיב: "גם בפירסט קלאס יושבים 3 אחוז"

הסקר של 'קו הסקופים' שפורסם ב'כיכר השבת' בו קיבל ליפא שמלצר רק שלושה אחוזי הערצה, הביא את האמן המוזיקלי לתגובה חריגה על מעירצים, פירסט קלאס ופיקאסו (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ליפא שמלצר. ארכיון (צילום: נתי שוחט - פלאש 90)

הסקר של קו 'הסקופים' שפורסם ב'כיכר השבת' של דירוג הזמרים החסידיים בו נבחרו מרדכי בן דוד, אברהם פריד ומוטי שטיינמץ לשלושת המקומות הראשוניים ואילו האמן ליפא שמלצר הגיע למקום האחרון כשקיבל שלושה אחוזים בלבד, גרם לסערה בקרב עולם המוזיקאים כמו גם בציבור הרחב.

שמלצר עצמו בחר להתייחס לכך במסגרת הקלטות שהעביר בקבוצה פנימית של אנשי המוזיקה.

לדבריו, הוא מכובד יותר שכן המיעוט שמעדיף להאזין לשיריו ולהשתתף בהופעותיו הוא המיעוט האיכותי שמוכן להשקיע ולשלם על מנת לקבל מוזיקה טובה.

"כיכר השבת" מביא את תגובתו המלאה של שמלצר: "במקום שאני יגיד שזה לא נכון אני יגיד משהו אחר, בפירסט קלאס גם יושבים 3 אחוז וכל השאר יושבים במחלקה רגילה. אז אולי באמת כל האלו אנשים שקוראים הסקופים וקו עיתונות שעושים חתונה בבני ברק ב... זלזןל אז הם באמת לוקחים את האלה של ה-20 אחוז. אני עובד עם ה-3 אחוז שיושבים בפירסט קלאס ויודעים לשלם".

ליפא הוסיף ואמר כי "כשאנשים אומרים לי שלא כל אחד אוהב אותי אני אומר להם ממי אני יקח לקח? ממי אני ילמד? אם לא מהצדיקים והגדולים, עם ישראל, אנחנו הכי פחות אהובים בעולם, הרבה פחות מ-3 אחוזץ המוסלמים, הרבה יותר מ-25 אחוז, נו? ראית שמישהו יגיד, 'אוקיי, אני נהיה מוסלמי בגלל זה'? גאים להיות יהודיים וגאים להיות... של ליפא..... ומעריצים של ליפא ברוך השם קודשא בריך הוא".

"אם אתם תסתכלו מי בישראל קונה בסופר מרקט, יש פפסי וקוקה קולה אתם תראו שזה 99 אחוז, ולמי בארץ יש ... של פיקאסו ושאגל.... (ציורי אומנות יקרים) אתם תראו שזה פחות מאחוז אחד ובכל זאת הייתי רוצה להיות שייך לציבור של הפיקסואים והשגלים מהסופר זולים", חותם ליפא את משנתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר